• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • vickan1982

kikar in en snabbis :)
    Här har det varit fullt upp känns det som..
    Jag och mannen har bestämt att vi ska gifta oss till sommaren så det är allt som finns i mitt huvud
    Ska kika på träfftråden och se om det finns ngt att hänga med på

• Lenis

Nu har vi äntligen kommit lite i ordning i nya lägenheten och har fått internet så nu kan man hänga med här lite bättre. Hoppas jag kan vara med på något skoj här framöver.

Någon som har några tips för att få min lille att sova bättre? Han vaknar kanske 7-8 ggr per natt just nu och det börjar bli lite frustrerande, även om både jag och min sambo är lediga nu och kan dela på nätterna. Vi har fasta rutiner på kvällen. HAn somnar inte direkt i sin säng utan jag håller honom först en stund sen så lägger jag ner honom i sängen och han somnar där, fast jag måste oftast hålla mina händer på honom. Sista dagarna har till och med somnat utan att jag håller händerna på honom och jag har kunnat smyga ut ur rummet innan han somnat. Det som gör mig mest frusterad är att alla säger att bara han kan somna själv så ska han kunna somna om själv, men det kan han ju inte.

SofiaLind: Jag skulle ringa om jag var du, det skadar aldrig att ringa en gång för mycket och ni kanske inte måste träffa en läkare bara för att du ringer. Även om det säkerligen inte är någon fara så tycker jag i alla fall att det alltid känns bättre om man bara har kollat . Om de inte tycker att det verkar vara någon fara på bvc så säger de säkert att ni inte behöver komma in.

Vickan1982: Vad roligt att ni ska gifta er! Grattis! Blir det stort bröllop?

• Josephine78

Godmorgon!

Här fick jag snällt stiga upp strax efter 6 imorse men det är inte så konstigt eftersom att hon somnade 18.15 igår, tidigt för att vara min lill gumma!!

Här har/är vi förkylda men det börjar gå till det bättre, tror jag.. Vågar inte riktigt känna efter..

fru vero: Grattis till en liten, hoppas ni mår bra!!

vickan: Åh, bröllop, grattis Här lär jag nog aldrig bli gift, inte jätte viktigt för mig men det är ju en dröm man haft sen man var liten.. Men sambon är väldigt anti både förlovning och giftermål.. Jaja, bara vi är vi så är det gott nog!!

browniie: Hoppas du är inne och föder/fött barn nu, kikade på bloggen din och du har inte uppdaterat.. *nyfiken*

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-26 16:27:09 följande:
    Doodie: Usch, låter som ni har haft en tuff period ja. Hoppas det vänder nu när sol och värme verkar vara på ingång. Jag märker åtminstone stor skillnad i ork och humör för min egen del Kram på dig!!
    Tack, alla kramar mottages varmt.
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Josephine78
    Doodie1 skrev 2010-03-26 13:11:44 följande:
    Kollar in o säger hej, hur är det med aktiviteter här? Ser att några av er är grymt duktiga. Jag har haft jobbiga månader med lilleman, så fått avboka allt här med kort varsel. Har varit jäkligt jobbigt det här med att vara mamma. Jag är ju van vid att köra på i 200 knyck o göra lite som vinden faller in, så jätteomställning att styra sig efter någon annan + att lilleman har varit mkt sjuk. Jag hoppas att en dos av mkt sol o vårkänslor får oss att kunna hänga med på lite mer här inne. Hur mår ni andra? KRAM
    Hoppas att ni får vara friska nu, så jädrans jobbigt när dom små blir sjuka hela tiden Och sen att bli mamma är ju en omställning som heter duga och det tar sin lilla tid att komma in i det!
  • coolchick
    Josephine78 skrev 2010-03-27 07:17:32 följande:
     browniie: Hoppas du är inne och föder/fött barn nu, kikade på bloggen din och du har inte uppdaterat.. *nyfiken*
    Browniieee fick en liten tjej igår morse {#lang_emotions_smile}
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-27 10:37:57 följande:
    Browniieee fick en liten tjej igår morse
    Åh

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower} Grattis till lilla tjejen browniiee {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
  • vickan1982

tack alla
    Det blir ett mindre utomhus bröllop. Borgligt. Har ännu inte kommit så långt i planeringen men det är så spännande!
    Var inne i stan idag och provade tiaror, kände mig som en prinsessa

• coolchick
    YEAAHH!!
    Jag kommer ha värsta grymmesöndagen imorgon!! Först åker jag till Ullared och shoppar loss, sedan på eftermiddagen blir det kvartsfinalmatchen i hockey mellan Frölunda-Linköping, på plas i Scandinavium! Kommer bli så råhäftigt, och jag ser verkligen fram emot detta!!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2