• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile
    Grattis Browniiee till flickan...så himla kul..precis som för mig..en kille och en tjej {#lang_emotions_cheers}
  • minSaile

Vickan...jättekul med bröllop ...

så nu är Maja döpt och det gick jättebra...Maja skötte sig suveränt och var helt cool i kyrkan precis som inget särskilt hände och sög på fingret när prästen höll på med vattnet...

IMG_6903 - Kopia.JPG

IMG_6907 - Kopia.JPG
    IMG_6910 - Kopia.JPG

Majas dop 27 mars 2010

• minSaile

cool..kommer du att hinna till hockeyn med tanke på så mkt det finns att shoppa i Ullared

• atena100

GRATTIS browniie till flickan!!

Grattis vickan till Brölopp! skoj!

cool Yeeah! Vilken söndag för dig!

MinS Såå söt Maja är! Vad skönt att allt gick bra o att hon skötte sig! :)

Josephine Ja, det är lika här med, att jag kommer med att bli ogift, inte ens förlovad.... haha..

hmmm, var det någon mer!?!?!

Här har det inte blivit mkt gjort! En tråk-helg.... :(
    Igår hade jag ont i huvudet, nacke o axlar! :( o Molly hade feber, men ändå vid ganska gott o glatt mod, konstigt! Fick en supp på kvällen, idag mest lite snorig.

Idag jobbar sambon, är med på Volovhallarna, där den förväntade affären med kinesiska bilföretaget o ford ska äga rum. Mkt pressfolk o ministrar ex Maud Olofsson....så jaa vad ska vi hitta på..ta hand om tvätten, kanske... :P

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Doodie1
    Josephine78 skrev 2010-03-27 09:42:17 följande:
    Hoppas att ni får vara friska nu, så jädrans jobbigt när dom små blir sjuka hela tiden Och sen att bli mamma är ju en omställning som heter duga och det tar sin lilla tid att komma in i det!
    Du har så rätt, det är en jäkla omställning. Men börjar tack o lov bli bättre.

Atena, då får vi se vad som händer med arbetstider mm när Geeley tar över o om man ska börja äta med pinnar. ;)

mins, fina kort o fin Maja!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • SofiaLind

Åh jag är också shoppingsugen!!!

• minSaile

Trist med bajsmatchen...jag antar att fel lag vann ...kul att shoppa...jag ska till Ullared på torsdag igen...

atena...trist med trist-dagen men så är det ibland...mår ni bättre? Oj, vad jobbar din sambo med...han tycker det är spännande?

ja det var skönt att alla skötte sig i kyrkan...visserligen fick sambon ta ut Elias en gång för han blev lite för stökig ...nu så blir det inga fler dop att anordna förrän om sisådär 20-30 år...

• atena100

minS
    JA, sådana dagar finns ibland.. :/ Jodå, återvänder väl sakta men säkert! M mår bättre, bara lite snuvig. O jag har fått massage på min onda nacke o axlar så känns väl liite bättre!
    Ooo, vill med shoppa..skojjsigt! Men har fortfarande räkning kvar på Ullared, så det får vänta lite till ...:/ 

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2