• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100

josephine
    vad skönt att du är människa igen o att inga andra i familjen fått ännu. ta i trä!!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Che82

jag o skrutt hade tänkt glädjebubblan i dag men undrar om ni vill byta kurs mot slottskogen? Ser ju ut att bli strålande väder så jag tänkte föreslå promenad o kanske en utomhusfika på björngårdsvillan?

• Loveli

lessen att säga det, men även jag hoppar bubblan idag

• Che82

Det verkar som att alla hoppat av?

Doodie verkar ju rätt osäker o pippisan hur har du tänkt att göra?

Tråkigt, kanske lika bra att planera in ngt annat på en gång? Känns som att mkt av de planerade aktiviteterna aldrig blir av.....?

• Doodie1

Jäklar det blev ett stort manfall, så jag gissar att det blir inställt? Avbokar mig o hoppas vi ses snart på en ny aktivitet. Fika i nästa vecka någon? KRAM

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • atena100

Så trist! Men min skrutta är lite småseg, tröttig pga snuva. Så får nog ha en hemma dag till!

Kollade upp LekoBuslandet. Synd att det ska vara SÅ dyrt fr 1-år... :((   120:-
    finns ett i Sisjön, kostade 80:- lite mindre men ändå mkt.... :/

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Pippisan

Doodie och minSaile: Vi kan väl ta en promenad ngn dag här i krokarna? Eller ses vid Näckrosdammen och gunga lite? + termos med kaffe. Torsdag efter lunch till exempel? 

Atena bor du oxå i Johannebergsområdet? 
    Är det "roligt" för barn under 1 år på Lek&Buslandet? Klara kan ju inte ens krypa... :) Jag kan tänka att lite större barn får ut mer av det, eller?
    Vad kan man göra för påskpyssel med en 8 månaders som bara äter på allt?!
  • Doodie1
    Pippisan skrev 2010-03-30 09:29:48 följande:
    Doodie och minSaile: Vi kan väl ta en promenad ngn dag här i krokarna? Eller ses vid Näckrosdammen och gunga lite? + termos med kaffe. Torsdag efter lunch till exempel?  Atena bor du oxå i Johannebergsområdet?  Är det "roligt" för barn under 1 år på Lek&Buslandet? Klara kan ju inte ens krypa... :) Jag kan tänka att lite större barn får ut mer av det, eller? Vad kan man göra för påskpyssel med en 8 månaders som bara äter på allt?!
    Absolut! Åker hemåt över påsk, är tillbaka på måndag igen, kan lite när som nästa vecka o hoppas det blir lika fint väder som jag tror det blir idag ... peppar peppar...
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • minSaile
    Josephine78 skrev 2010-03-30 08:09:29 följande:
    Här har jag precis blivit människa igen efter en liten släng av magsjuka, usch säger jag bara!!!Ingen annan i familjen har fått ngt än och jag hoppas att det stannar där för det är fasiken inte roligt alls Hoppas ni andra är friska och krya här inne!!
    usch då...hoppas det inte kommer tillbaka till er
    atena100 skrev 2010-03-30 08:35:11 följande:
    doodiehar inte varit på spira. sofiamm, o för en 1åring kostar det......massor!?nån som tänker sig till glädjebubblan idag?
    för 1 år så kostar det 100kr om det inte har gått upp
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2