• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile
    atena100 skrev 2010-03-28 22:34:56 följande:
    minSJA, sådana dagar finns ibland.. :/ Jodå, återvänder väl sakta men säkert! M mår bättre, bara lite snuvig. O jag har fått massage på min onda nacke o axlar så känns väl liite bättre! Ooo, vill med shoppa..skojjsigt! Men har fortfarande räkning kvar på Ullared, så det får vänta lite till ...:/ 
    Vad skönt och vad skönt med massage . Jo det finns ju inget roligare än att shoppa eller hur . Aha, du har sånt där Ullaredskort?
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-28 22:42:48 följande:
    Vad skönt och vad skönt med massage . Jo det finns ju inget roligare än att shoppa eller hur . Aha, du har sånt där Ullaredskort?
    Ja, det är gott! Hon e duktig, min dotter. Huvudvärken känns, har försvunnit..hoppas...
    Japp, både på gott o ont! :)
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • litenlind

Hej alla.

Först måste jag ju grattulera till bebis, dop och lyckad shopping!!

Sedan hoppas jag att alla har det bra trots regn och rusk.

Vår helg har varit hektisk men helkul. Jag jobbade dessutom igår till kl 22 som vanligt på söndagar, sådär trevligt. Nu är vi rätt sega måste jag säga.

Imorgon måste vi tyvärr hoppa av Glädjebubblan. Behöver en dag hemma för att lugna ner oss lite. Men hoppas vi ses snart allihop, länge sen jag träffade många av er!

• Doodie1

Hej hopp, hur många är det som kommer med imorgon? Jag har egentligen en kurs med öppna förskolan imorgon som jag funderar på att hoppa för det var så länge sen jag träffade många av er.

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • LauraLee

längesen jag skrev något här,inte för att jag varit överdrivet aktiv heller, mest bara läst.. hinner knappot vara inloggad med en bebis som blivit mer rörlig så fort man sättern ner henne på golvet..nu sover hon äntligen..

Zumba låter ju häftigt och kul... men får ma ta med bebis?

Molly, född 29/7-09 mollys-mamma.blogspot.com/
  • atena100

LauraLee
    Välkoomen tillbaka hit!! Har sett dig i annan tråd... ;=)
    Zumban är en lördag så att man inte ska behöva ta med bebis. Jag har för mig att det kan vara svårt!? Beror på hur stor eller liten, kanske. Men litenloind har nog mera pejl på det.... :)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • SofiaLind

Vi har varit på Lek & Buslandet idag. Tyler ÄLSKADE det!!!

• SofiaLind

Jag hoppar nog av fikan imorgon och tar en sväng till Lek & Buslandet istället. Någon som vill hänga med?

• LauraLee
    atena100 skrev 2010-03-29 15:15:19 följande:
    LauraLeeVälkoomen tillbaka hit!! Har sett dig i annan tråd... ;=)Zumban är en lördag så att man inte ska behöva ta med bebis. Jag har för mig att det kan vara svårt!? Beror på hur stor eller liten, kanske. Men litenloind har nog mera pejl på det.... :)
    Tack!

ja, brukar hålla till i en annan tråd.. har sett dig där med

ok, det är på en lördag, ja då får man hoppas sambon kan ta dottern, skulle nog vara svårt att ha med henne eftersom hon blir mer och mer rörlig .. skulle vara jättekul att testa zumba, ser iaf kul ut på reklamen
    Molly, född 29/7-09 mollys-mamma.blogspot.com/
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2