• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Pippisan

minSaile: Jag bor nära Eklandagatan, nära Willys, vet du? Brukar du gå till ngn ÖF häromkring? 

Doodie: Ja,vart ska du imorgon egentligen? ;)
  • Loveli

Attans vad många som hoppat fikan imorgon!

Otis har precis tillfrisknat efter att ha varit krasslig så jag såg fram emot att träffa lite folk...
    Håller tummarna för att jag inte blir mol allena imorgon

• atena100
    Loveli skrev 2010-03-29 22:21:22 följande:
    Attans vad många som hoppat fikan imorgon!Otis har precis tillfrisknat efter att ha varit krasslig så jag såg fram emot att träffa lite folk...Håller tummarna för att jag inte blir mol allena imorgon
    Men vi kan väl kolla in här imorgonfm o se hur det står till!?! ;=)
    Vill också gärna komma utanför hemmet....
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • minSaile
    Pippisan skrev 2010-03-29 22:18:50 följande:
    minSaile: Jag bor nära Eklandagatan, nära Willys, vet du? Brukar du gå till ngn ÖF häromkring?  Doodie: Ja,vart ska du imorgon egentligen? ;)
    Men vad kul...då kan vi ju promenixa om du har lust...jag bor ju på Vidblicksgatan...gatan efter Johannebergskyrkan...
    Jag har gått ibland till Buråskyrkans på tisd förmiddagar och den är väl helt ok. Sen har ju Landalakapellet Torsdax...också öf på förmiddagen fram till tolv nåt....vi kan ju gå dit nästa vecka om du har lust. Gillar du Spira? Jag tycker det är sådär...gick dit rätt ofta när äldsta var bebis...
  • SofiaLind

Vi är tre nu som ska till Lek & Buslandet kl 11. Häng på om ni vill....Gratis med barn under 1 år..=)

• Doodie1
    SofiaLind skrev 2010-03-30 07:42:58 följande:
    Vi är tre nu som ska till Lek & Buslandet kl 11. Häng på om ni vill....Gratis med barn under 1 år..=)
    Sofia, är det på Backaplan?
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1
    Pippisan skrev 2010-03-29 21:47:44 följande:
    Doodie: Vilken öf går du till? Du bor väl i Johannebergstrakterna? Finns det ngn här nära? Jag vet nämligen bara Spira och Kåken...
    Jag bor i johannesberg, andra sidan villaområdet om du går från Willys, så när dig. :) Jag skulle till ÖF SPIRA med BVC, men tror jag ska hoppa det.

Går gärna tillsammans med er om ni vill ha sällskap någon vecka.
  • Doodie1

Atena o pippisan, tänk om jag hade kunnat säga ett nytt ställe nu... Men "bara" Spira...

• Josephine78

Här har jag precis blivit människa igen efter en liten släng av magsjuka, usch säger jag bara!!!

Ingen annan i familjen har fått ngt än och jag hoppas att det stannar där för det är fasiken inte roligt alls

Hoppas ni andra är friska och krya här inne!!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • atena100

doodie
    har inte varit på spira.

sofia
    mm, o för en 1åring kostar det......massor!?

nån som tänker sig till glädjebubblan idag?

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2