• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • LauraLee
    litenlind skrev 2010-03-29 16:21:42 följande:
    Zumban kan nog vara svår att ha med barn på. Hoppas din sambo kan ta henne så att du kan vara med!! Det är verkligen jättekul!
    misstänker att det är lite svårt ja.. satt och funderade på det ett tag hur det skulle gå till med alla bebisar.. men det var innan jag visste att det va på en lördag Ska förbereda honom redan nu..
    Har du testat zumba?
    Molly, född 29/7-09 mollys-mamma.blogspot.com/
  • Mojan

Hej!

Vi får hoppa imorgon, har blivit förkylda både jag och lillan.
    Ni får ha det så trevligt!
  • Doodie1

Verkar vara många som hoppar i morgon? Ska vi ställa in?

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • minSaile

kom på helt nyss att jag inte kan imorgon då det är påskpyssel på Elias avd och jag är ju en av föräldrarrepresentanterna och måste vara där...

• emmpe030

lek o buslandet låter kul, tror det r roligare för barnen så jag r på!

• atena100

Såg ut att vara många uppskrivna för fika på Glädjebubblan imorgon...Men är det många som hoppar av nu eller!?!?! Hade tänkt åka dit......... :/

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • minSaile
    atena100 skrev 2010-03-29 21:24:18 följande:
    Såg ut att vara många uppskrivna för fika på Glädjebubblan imorgon...Men är det många som hoppar av nu eller!?!?! Hade tänkt åka dit......... :/
    ja jag kan ju inte pga påskpyssel...
  • Pippisan

Doodie: Vilken öf går du till? Du bor väl i Johannebergstrakterna? Finns det ngn här nära? Jag vet nämligen bara Spira och Kåken...

• minSaile
    Pippisan skrev 2010-03-29 21:47:44 följande:
    Doodie: Vilken öf går du till? Du bor väl i Johannebergstrakterna? Finns det ngn här nära? Jag vet nämligen bara Spira och Kåken...
    pippisan...bor du också i Johanneberg? Jag bor i den övre delen bakom Götaplatsen
  • atena100

MinS
    Jo jag såg ju det, att du ska påskpyssla.. :P

Ja, doodie vilken ÖF ska du till imorgon?

Jag lunchar o fikar gärna imorgon....beror ju lite på allmäntillsåndet hos skruttan o hur vi sover i natt! hon är lite snuvig o hostig, men ingen feber sedan i fredags...o äter o är  piggelin... :)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2