snalmums skrev 2011-05-24 11:53:49 följande:
precis hemkommen från kontrollen, fick sitta i 2 timmar och vänta på att min läkare skulle komma! ja det var lite dåligt utav dem att sätta en tid halv 9 när han inte ens fanns där då. jaja, allt såg bra ut och inget oförändrat. slapp också gå på kontroll imorgon (odling + koll av fostervatten) skönt kan jag bara vara hemma imorgon.
köpte med mig nybakat bröd från sjukhuset och har nyss mumsat i mig 2 skivor bröd med ost på tillsammans med en kopp kaffe faktiskt, måste få igång magen! tog inolaxol imorse också, rådfrågade läkaren nu om det han sa att det var inga problem så länge jag inte tar lavemang sånt drar igång magen rejält och framkallar sammandragningar.
ny kontroll igen om en vecka, då hoppas jag att jag slipper vänta faktiskt! ja man är speciell eftersom jag bara kan gå till 2 läkare på hela sjukhuset just med mitt cerclage.
nja, radhus isf, hus blir lite för stort kanske? men vi ska nog bo kvar ett år till menar h*n klarar dela rum med oss under första året. kommer ha lite koll nu ändå om ngt annat dyker upp!
hoppas det gick lika bra för er andra idag på kontrollerna?
Skönt att allt såg bra ut

Gör man odlingar på kollerna med? inte bara vul? Hur gör de, tell me

vilket sjukhus går du på?
Jag har tid kl 15, sen ska vi ta en liten sväng på stan, köpte jeans på HM, haft de två ggr, hål i ena sidan :-O så jag ska banne mig ha ett par nya. Till de priset ska de inte gå sönder bara för en prislapp suttit, såg dessutom ut som de skulle gå sönder i andra sidan med, hmpf!
Ska oxå o kolla på babyskydd o lite sånt, jag vill gärna veta vad som finns o ungefär vad man vill ha, risken är ju att mannen får åka på shoppingtur själv till hösten.