snalmums skrev 2011-05-23 12:15:45 följande:
hahaha tycker nästan det blivit lite roligt det här med bajseriet!!!
ni är så goa allesammans som försöker hjälpa mig att kunna göra nr 2

känns som mitt största problem nu är att bajsa!
jag vill inte dricka kaffe nu under graviditeten, annars vet jag att det fungerar för att få fart på magen. i em ska jag skicka mannen till apoteket igen för att köpa något som bm rekomenderade som börjar på i tror jag orkar inte resa mig bara för att hämta lappen nu. var hos bm idag och mätte magen, lyssnade på bebisens hjärta osv. allt såg bra ut och hitills har jag gått upp 6kg från inskrivningen. fick lämna lite blodprover också för se hur mitt järnvärde är nu, om jag behöver lite mer järndropp innan förlossningen. nu börjar allt kännas på riktigt faktiskt!
glömde skriva innan att jag fick med mig lite bricanyl tabletter hem från förlossningen, tog faktiskt en imorse då magen var extremt hård och kände att så fort jag rörde mig gjorde det ont. den gjorde susen!!! fast vill verkligen inte ta dem egentligen man blir ju helt svettig och skakig. blääää
kul att fixa i trädgården fru hellström! själv har jag lite blommor i blomsterlådan på balkongen, mannen glömmer ofta att vattna där så tur jag ligger hemma och kan påminna honom om det!
lanie: jaa dricker massor speciellt vatten, har nog aldrig varit så sugen på vatten som jag är nu. har inte haft något sug efter läsk som jag annars älskar. skönt ska inte ens smaka en droppe coca cola efter graviditeten så man fastnar i coca cola missbruket
snart kommer en mäklare hit och ska värdera våran lgh, spännande!
Jag har tvärom blivit sugen på coca cola.