Lanie skrev 2011-05-26 20:50:31 följande:
jag tror nog det kan bero på att du fått bukt med dina magbesvär.. det lättar liksom, inget som ligger o irriterar, så jag tror inte du ska vara orolig.. skulle det vara ngt fel skulle du nog känna obehag, få ont, mer sd o allt det där..
skönt att du fått rullstolen nu, då är det bara o ge sig ut!
btw: ingen bebis ännu. det har varit relativt lugnt i magen nu på kvällen.. tror mkt att värken jag känner kan bero på trötthet också, har sovit lite i em o när jag vaknade så kändes det bättre i magen.. börjar o bli otålig nu känner jag...
japp jag tror som du, men efter jag hade skrivit igår så gick jag på toa och upptäckte lite ljusrosa blod på pappret. blev givetvis orolig ringde in t fl för att rådfråga. dom tyckte jag skulle avvakta efterom jag inte hade ont. somnade sen och vaknade vid 00.15 går på toa men denna gång var det blod på pappret. ringde in igen så vi fick komma in. läkaren kunde inte se vart blödningen kom i från, cerclaget satt på plats och bebisen mådde bra. hon mätte nu tappen till 23mm innan var den 18mm. imorse fick mannen lämna mitt urinprov på vc för en odling på den så jag inte åkt på en uvi. jag kan tillägga att jag har väldigt sköra slemhinnor så kan vara därifrån det kommer lite blod, det är iofs inte mkt blod mer än lite på pappret.kommer ligga nu och vila en del och försöka bara ta det lugnt. vet inte om jag törs ut m rullstolen.
lanie: hur mår du och sammandragningarna?
har också undrat hur det gått för issen faktiskt....
hoppas ni andra också mår bra och äntligen fredag så njut av helgen!!!
kram till er alla, är så glad att denna tråden finns och ni tjejer är guld värda!!!