snalmums skrev 2011-06-01 12:36:14 följande:
ja det händer, försöker duscha nu varje dag känns fräschat så faktiskt! använder trosskydd från always tror jag den luktar lite gott också

ok, har också lite vattniga flytningar, var på kontroll igår och läkaren tog en odlig har lämnat det varje vecka men aldrig varit ngt med infektion eller så.
skönt att du är i v 30, själv är jag i v 27 (26+3)
Jag har frågat flera gånger min läkare om de läcker vatten men han ser inget vid undersökningarna och de får man ju lita på. Va på kolla förra veckan, Ska inte kolla tappen fören på tisdag dåm vi även ska göra TUL. ska bli roligt å se vad den uppskattas att väga. Nej jag är inte i v 30 Är i v 28 (27+5) idag.
Men blir även fuktig så de syns när jag blir nervös eller sitter förlänge med benen väldigt tätt ihop. Så de är väl sånt man får leva med under graviditeten. De känns ju inte att de blir blött/fuktigt fören jag är på toa och ser de. Så om de skulle vara fostervatten så måste de väl kännas att de rinner till va??
Ska prata med BM om de på fredag när jag ska träffa henne. Så får hon säga till om hon tycker att någon ska kolla på de på fredag eller om jag kan vänta till tisdag.