snalmums skrev 2011-05-30 13:25:27 följande:
ja, jag har inte kollat upp detta riktigt ordentligt men tror inte att dom vill försäkra mig med tanke på att det varit akut cerclage och riskerna är ju större iom att jag hade en kraftigt påverkad livmoderhals. jag får väl ta och ringa till vårat försäkringsbolag och höra efter vad som gäller. vi har länsförskringar och läste på hemsidan så står det inget spec om deras villkor märkligt nog!
ja, jag vet inte riktigt vad som sker under långledigheten. är ju ledig hela tiden så känns inget speciellt för mig ändå, haha!!! på lördag blir det födelsedags fest för en vän (kommer inte vara med så länge dock) sen beror det på hur kontrollen går imorgon hos spec mvc! mannen jobbar lite extra på torsdag och fredag så då blir man ensam hemma!
gick in i v 27 igår (26+1) idag, det börjar kännas lite tungt nu och på nätterna vaknar jag runt 04.30 med molande värk oftast, undrar om det är växtvärk eller det är lite förvärkar man har då?! annars mår nog bebis bra i magen, sparkar och har sig där inne!!!
jag har oxå länsf. men har hört o läst mig till att Trygghansa har det bästa skyddet. Men i våra fall så får man väl vara extra uppmärksam på det finstilta.
Precis, jag är "långledig" hela tiden jag med, men fick OK från FK idag så på Torsdag bär det av till släkten på Åland, ska bli underbart o komma iväg
Idag ägnar jag mig åt det absolut nödvändiga att vika om o sortera sängkläder...*nördvarning* Har så dåligt med förvaring så de mörka sängkläderna åker upp i skåpen ovanför. Sambon tkr bättre om ljusa sängkläder om sommaren säger han...så det får väl bli så då. Ehhh, vi är normala, jag lovar
Men man hittar de mest onödiga(?) saker o sysselsätta sig med när man bara går hemma. diska kan man ju inte göra hela tiden...
Förstår om det börjar bli tungt, en annan kanske inte ska gnälla så mkt om o va i v18, men foglossning e fasen inte o leka med