Lanie skrev 2011-05-30 22:06:45 följande:
vixan: på ett sätt är jag glad över att bm lät det fortgå, för nu är det ju över o det var hemskt under de två timmarna det tog, men vet inte om jag hade velat ha bricanyl som dragit ut på det ännu mer.. hon lyckades iaf till slut o få kontakt med mig o andades med mig o få mig att fokusera på mer än bara smärtan så krystvärkarna gick ju ändå rätt bra, det värsta var nog nästan innan jag var fullt öppen o hade ju inte långt kvar då jag redan var åtta cm öppen när de klippte bandet.
har börjat använda amningsnapp o det känns redan så mkt bättre, behöver inte ha ångest nu när hon ska äta, så den hjälper mig mkt o hon är så fasligt stark! förstår inte hur en sån liten människa kan suga så hårt! hon är iaf lik sin pappa o sin storebror.. finns inte mig någonstans ännu..
Måste bara fråga (ha överseende med att jag e blond nu

) Men alltså, när man är öppen så mkt, är cerklaget lixom elastiskt eller hur kan det sitta om man är öppen så mkt, låter ju väldigt otäckt för övrigt...!! Jag hajjar inte
Ett tips mot ömma bröstvårtor, snäckskal, det gjorde susen för mina söndertrasade tissor, gick o låna på bb i Nyköping iaf