ISSEN skrev 2011-05-27 18:58:28 följande:
Hej tjejer! Känner mig värdelös som inte håller er uppdaterade men jag är sällan inne på datorn och går istället in via mobilen och det är krångligare att skriva på den... Här är allt bra och lilla E ligger snällt kvar i magen, fick komma hem förra fredagen och måste erkänna att jag legat ner minimalt..(skäms) sen jag kom hem! Har Tom städat, varit hos folk och fikat ja helt enkelt börjat leva så smått igen! Känns underbart men ångestfyllt samtidigt! Men jag oroar mig mindre och dagarna går fortare och konstigt nog har jag mindre sammandragningar när jag rör mig än ligger still. Kan det vara att man ligger och oroar sig, tänker mer helt enkelt när man bara ligger? Imorgon v 29+0 så några veckor till vill jag helst gå så jag ska lugna ner mig lite, har sätt en timme om dagen som jag får röra mig, typ städa mm resten ska ja försöka ligga ner! Skönt att allt verkar fint med er andra, ska i fortsättningen försöka vara lite mer aktiv i tråden :)
åh underbart att höra!!!! jag hoppas för er skull att det håller några veckor till, själv kämpar man sig igneom dagarna men precis som du skriver så när man ligger hela tiden så känner man efter mer och oroar sig mera kanske? idag har jag vilat en del eftersom jag fick liten blödning inatt men verkar stannat av nu.
imorgon blir det kanske en tur med rullstolen, skönt att byta lite miljö trots allt! sen blir det vila resten av helgen...
hatar också att logga in från mobilen, det är nästan omöjligt att posta det man skrivit... eller stavfel är också vanligt bekymmer man får då. ta hand om dig så gott det går! stor kram