FruHellström skrev 2011-06-07 14:33:56 följande:
Det är vaaaarmt!!!
Har haft några sköna dagar på Åland, hade gärna stannat ett tag till. lite golf o massor med god öl...lr jag menar mat såklart

Det gick riktigt bra både resan dit o hem, men att bli omkörd i trappen av 70åringar va lite förnedrande, heheh! Har känts riktigt bra sista tiden, känner av bebis lite varje dag men har inte ont eller blöder utan bara den där klassiska foglossningen o såklart e man rätt svullen. Ska på RUL på måndag, hoppas bf stämmer o att lilltrollet mår bra, ska bli kul o se igen
Vixan, imponerad av att du övht KAN raka, jag försökte häromdagen, det går sådär, har bett mannen ta över, helt emot mina principer o släppa ner ngn där för rakning, men hellre det än o se ut som en fläckig apa! Så i helgen ska det frissas ordentligt, vi skapå bröllop på Lördag o då kan det vara skönt o känna sig fin nånstans ;P
Som sagt, man sitter inte så mkt här då det är så vackert väder, ska försöka ge mig ut en sväng nu, måste få lite sommarben!
jag önskar jag befann mig i nordpolen nu, alldeles för varmt!
skönt att du haft en toppen vistelse och allt gick bra. kan tänka mig hur det kändes att bli omkörd i trappan, jag gillar inte att vara ute med min rullstol för jag upplever det som att alla glor. framförallt vuxna människor som kollar precis som som vad fan är det för fel på mig typ.
spännande med rul på måndag, håller tummarna att det ska gå bra för dig!