Anemonee skrev 2012-09-21 14:09:18 följande:
Tack för alla tips!!:) läkarna har aldrig sagt rakt ut(förutom i början efter op) att jag bör ha så mulet sängläge, det är Väl mer jag som verkligen inte vågat.. Men nu har jag kommit till v 30 och var på läkar besök igår och tappen så oförändrad ut trots att jag varit uppe lite mer de senare två veckorna , gått lite i nån affär då o då och hälsat på lite folk.. Men ändå inte ansträngt mig alls.. Känns Superskönt och sammandragningarna håller sig på en låg nivå.. Känns helt ofattbart att cerclaget klipps om 5-6 veckor:D hoppas jag lyckas ta mig dit och att det inte sätter igång innan det! Men som de ser ut nu finns inga tecken på det och läkaren verkade mycket nöjd denna gång då vi även lyckats fått bort en infektion jag fick efter insättningen som vägrade försvinna först.. :D
Vad skönt att det går så bra nu och att det ganska snart är klipp!

snöboll1 skrev 2012-09-21 14:55:56 följande:
Nej de vet inte varför jag blöder. Tydligen lite svårt att se redan hur moderkakan sitter men den kan sitta lågt har de sagt... Ja jag blödde också så mkt att den bara rann ur mig på golvet på väg till toa från sängen
:( läskigt. Fick du ngn förklaring till dina blödningar?
Nej, de hittade inte någon förklaring. Blödde första grav. också men mer senaste. Hoppas det inte är en trend :-/