violatricolor skrev 2012-12-09 02:16:06 följande:
Å, min tapp var också oftast runt 35 mm men jag visste inte att det var kort?
Skönt att du blev sjukskriven iaf. Minns denna tid för ett år sen... julkalendern och Nyhetsmorgon var min start på dagen. Sen lite surfa på nätet och tv-serier (borde köpt fler). Ibland åka och köpa EN julklapp (inte bära mer...) eller ta en kort fika. Måste du vila hela tiden?
Lycka till Dallis!
Läkaren säger att tappen är kort, men när jag frågar var gränsen går säger hon att det är så olika. Jag tror hon tycker den är kort för att där bara är lite nedanför cerklaget. Hon antyder det iaf...

Jag måste inte vila hela tiden. Ska "bara" ta det lugnt. lättare sagt än gjort nu när det närmar sig jul.
Jag har lillen på dagis 9-16 och medans han är där plockar jag lite här hemma, åker till sjukgymnasten, gör julkort och lite sånt skoj.
Känner att det blir jobbigare att vara aktiv även om jag har tagit det ganska lugnt.
Min man skäller på mig de dagar jag har farit och flängt

När jag väntade lillen så hade jag ont hela tiden och låg mest ner hela dagarna, men den här gången känner jag bara av smärtan när jag har varit i rörelse hela dagen.
Eftersom jag är så trött kliver jag inte upp förren halv åtta- åtta, gör lillen i ordning och kör honom till dagis. Så dagarna blir inte så dryga.
Jag har tom varit en dag på GeKås utan problem... Har inte vågat berätta det för läkaren dock...
Härligt att det är fler än mitt barn som har en stark vilja