Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Löpartråden 13

Det blev visst två st Löptråden 13 men jag hänvisar i den andra till den här så kör vi vidare här

Waimea, vad härligt att höra att hoppningen gick så bra! Och din skogsrunda lät riktigt skön Här går det inte att springa i skogen än på ett tag tyvärr.

Idag blev det en 18 km runda på morgonen, skönt. Jag jobbar natt kommande vecka så jag hoppas få till lite längre pass i dagsljus. Vi får väl se hur det går, på något sätt blir det aldrig som jag planerar..

• isold2003

Vad härligt det lät Kaya! Hoppas att det blir några fina rundor ute vid torpet senare i veckan också!

Tänk att jag kände på mig att veckan inte skulle bli som planerat! Lillkillen är hemma sjuk och jag vaknade med halsont och känning av öronen Nu ska jag jobba inatt utan att få sova innan eftersom jag har Oskar hemma.. Håll tummarna för att det halsonda är borta imrogon!

• isold2003

Grattis Kattstugan! Fantastisk tid också!! Så härligt att kunna springa i skogen, jag längtar verkligen efter barmark på stigarna åtminstonde här också. Kul att det blir oficiellt SM på 100 km, hoppas att det kommer på 24 tim så småningom också

• isold2003

Shitzu, kul att det gick så bra med intervallerna, glöm inte återhämtningen mellan passen bara

qd girl, det låter som att du bor långt norrut om ni fortfarande får mer snö. Här har det tinat rejält senaste dagarna och idag har scillan slagit ut i rabatten längs huset på södersidan  Nästa vecka kanske kanske det går att ge sig ut i skogen igen.

Jag har fortfarande ont i halsen men hade lovat att vara löpvärd för klubben, dvs springa 5 km i 6 min/km tempo så det gjorde jag. Med löpningen till och från blev det en mil precis. Hoppas att det lugna tempot gör att det inte förvärrar förkylningen *försöker lura mig själv*  

• isold2003
    Waimea skrev 2010-03-31 14:17:00 följande:
    Isold: Ah, ledsen, hade du varit ambitiös och startat en annan tråd och så missade jag det..
    Det var inte jag som hade startat tråden, det var Shitzu 

Jag har mer ont i halsen idag, kanske inte helt oväntat men tråkigt ändå. Har lillkillen hemma eftersom han fortfarande är krasslig så det blir favorit i repris inatt, jobb utan att få sova innan..

Waimea, hoppas att du hinner klart med jobbet så du får tävla i helgen!
  • isold2003

Nej vad trist Kattstugan! Eftersom jag själv med egna ögon sett dig springa snabbt och må bra samma dag som du vaknat med feber håller jag tummarna för att du hinner bli frisk till på fredag!

Waimea, härligt, det låter som att du är i fin form! Synd att du inte kan vara med på tävlingen.

Jag har det rätt lugnt på jobbet och snubblade in på en hemsida som jag aktivt har hållt mig undan, Täby extreme challenge.. det visade sig att det fanns platser kvar pga stort antal återbud och vips är jag anmäld till 100 miles distansen nästa helg. Ooops! {#lang_emotions_embarassed} 

• isold2003

Waimea, tack men vänta tills jag sprungit/gått/krypit/kravlat mig igenom loppet Du vet ju hur det gick i Finland.. Det är dags för revansch på mig själv, den här gången ska jag genomföra, oavsett hur lpång tid det tar!

• isold2003

Hej igen! Idag är första dagen på över en vecka som jag inte haft ont i halsen så jag firade med en runda med klubben, 20 härliga backiga km i glatt sällskap! Så skönt att komma ut igen!!

• isold2003

Waimea, jag mår bra idag. Hade tänkt ta en kort lugn runda men jag hann inte så nu blir det nog vila fram till lördag. Roligt att du fick till en så bra runda idag! Jag tycker att du är snabb!!

• isold2003

Tack för hejandet Kattstugan! Jag var riktigt trött på slutet och Sandra Lundqvist var betydligt piggare så hon passerade mig när det var tre varv kvar. En välförtjänt seger och dessutom putsade hon svenska rekordet med två och en halv timme. Jag är supernöjd med att ha klarat av loppet och tiden var långt över förväntan, tjugo och en halv timme, en halvtimme efter segrarinnan.

Svar på tråden Löpartråden 13