Kattstugan, jag önskar att jag hade kunnat vara med men jag jobbade på dagen och var på bröllop på kvällen så det var helt kört. Det får bli nästa år
Det var ett par från min klubb som var med och sprang och jag såg i resultatlistan att Bosse var strax före er. Han gör någon minut över 3 timmar på vanlig marathon så det är ju alldeles uppenbart hur backigt och ojämnt underlaget är!
Gaby, spring tidsintervaller istället. Det är lite mindre stressande att göra det tycker jag, inga prestationskrav då på hur snabbt det ska gå 
Kulta, jag köpte mina hörlurar på Siba men jag tror att det var på utförsäljning. Jag köpte ett par av en senare årsmodell till maken förra året från Startfitness i England (beställde ändå skor därifrån).
Gunsan, du är snabbt igång igen ska du se, inte så konstigt att det känns lite tungt efter så lång löpvila. Även om man tränar annat så blir det ju inte riktigt samma sorts ansträgning.
Trots alla mina inlägg idag har jag glömt att redovisa min träning för dagen, dryga 13 km från min syster till gårdagens bröllopsfestplats där maken och barnen mötte upp. En härlig runda med blandad asfalt och backig blöt och stenig skogsstig.