Kattstugan, det blev lite tätt mellan TEC och Munkastigen. Det kändes inte som något problem då men det blev ett riktigt tapp efteråt, inte förrän nu, en månad efteråt, känner jag mig igång ordentligt igen. Inte så konstigt kanske egentligen, bara lite segt
Slöjogg på skogsstigar låter inte så dumt. Jag sprang hemma hos mina föräldrar i lördags, en underbar tur längs en vandringsled över stock och sten
Waimea, det låter som något jag skrev för ett tag sen, det där om att springa i mindre uppbyggda skor..
Hoppas att det hjälper nu också
Rövardotter, roligt att det gick så bra för barnen i Göteborg! Och att höra att du är igång du också
Vi kanske ses i Norberg iår igen?
Kaya, kul med nya löparkläder som behöver luftas! Det går verkligen upp och ner med motivationen men du är stark och kommer tillbaka hela tiden, bra jobbat!
Mae, hoppas att det blev en runda i Hyde park. Jag hade glädjen att få springa där för ett par veckor sedan, superfina springvägar!
Moe, om jag har förstått rätt att du är ifrån Västerås, vi har säkert störr på varandra på Rocklunda någon gång! Annars får vi se till att göra det