Löpartråden 13
Waimea, usch så jobbigt med din mamma! Hoppas att det blir fortsatta bra besked! Var du i Västerås i måndags? Det var så synd att jag inte kunde träffa dig när du för en gångs skull var här i trakten!
Kulta, härligt att du kom ut och sprang! Jag tror verkligen att modellen är att inte tänka att man måste prestera så himla mycket hela tiden, hellre komma ut två km än inga (fast 5 km är förstås ännu bättre
) och jag har sprungit till godisaffären många ggr, varför inte kombinera två goda ting
M o e, förstår att det är trist med alla förkylningar du råkat ut för! Så svårt att få in någon rutin när det hela tiden bryts. Jag har ingen erfarenhet av luftväxlare men sök bland trådarna på forum som Jogg.se, där vet jag att jag har sett diskussioner om det.
Julmusten, krya på dig och försök hitta lite sovtid när du hinner!
Jag har haft något skumt förkylningsaktigt sen i lördags med bara aningens halsont men ruskig trötthet. Har känt mig alldeles för risig för att träna men inte haft något att skylla på egentligen. Igår kände jag mig äntligen aningens piggare och idag mår jag bra igen. Det fick bli en knappt 15 km runda i härlig snö ut till Björnön och tillbaka. Nattjobb inatt.