Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Ska prova det. Ta det lugn och se det som ett mål längre fram och inte något som måste ske direkt.
Hejhej!
Planerar att idag ta ett löppass. Hoppas benen håller!
Shit, idag är det kallt. Och jag har aldrig möjlighet att springa på dagtid, när det i alla fall är lite sol och kanske bara -14 eller så. Imorse hade vi -22 när vi skulle till dagis och bilen var riktigt seg, ungefär som mina ben kändes... Nu vill jag har våååår!
Kanske måste ta en sväng till gymet ikväll och jogga loss lite på bandet, så det inte blir en totalkvaddad träningsvecka. Skäms ju inför mina joggkompisar på jogg.se, haha! :) Men så ska det storhandlas och helst vill man ju hinna träffa sina barn lite innan de somnar. Och jag är kvällstrött, så träningen måste helst vara färdig till kl 20... svårt att få ihop det!
Hej alla träningsflitiga. Här tränas det också men mest i slalombacken och gruppträningar på gymmet, bodypump har blivit en riktig favorit. Har också åkt en hel del längd men inte sprungit så mycket men det kommer väl det med.
Var bara tvungen att kika in och se hur ni har det.
Jaaaaa!! Jag tog mig i kragen, åkte till gymmet och sprang. Tråkigt och inte så långt, men rätt fort för att vara mig. Toksvettades gjorde jag och jag fick kämpa varje sekund för att inte ge upp. Jag tror det gav mig bra träning, för jag var kräkslut på slutet... Men fyyy, vad trist det är med löpband. Jag hade dessutom glömt iPhonen och kunde inte lyssna på musik heller. Men nu är det gjort! Jeei! :)
Jag sprang 5 km igår. På mitt "gamla" sätt. Insåg att jag nog springer lite mer framåt redan än att jag sätter i hälen helt först! MEN så ont jag hade i benhinnorna (tror jag det är) på kvällen. Suck! Masserade och värmde.
Läste på jogg.se om en tjej som gör tåhävningar när hon borstar tänderna - det ska jag ta efter!