Isold: Du är i sanning en ultralöpare..
Fortsätter mitt rehab:ande, har dessutom anmält mig till en crawlkurs i vår, tänker att jag ska försöka bli bättre på att simma så jag kan köra lite mer crosstraining. Vem vet, rätt vad det är har jag väl kanske en träningscykel också och vågar cykla på cyklar som faktiskt rullar framåt
. Nästa fredag ska jag till sjukgymnasten igen, sen är det dags att börja springa!!
Har haft ett rejält bakslag på det personliga planet den här veckan - min mamma har en tumör i lungan.. Hon fick beskedet i måndags, sedan gjordes en skiktröntgen och idag en bronkoskopi. Läget är nog så bra det kan bli, fick vi veta idag. En enda tumör - inga metastaser, ser inte onormal ut, vad nu det kan innebära, så vi är på plus ännu. Men fy, vad förtvivlad jag har varit. Träning lindrar verkligen ledsamheter, har jag märkt.
Rövardotter och Moe: näe fy, krya på er nu!
Jag har en liten vattkoppkille hemma, så i morgon blir det VAB, men själv har jag klarat mig, sånär som på en misstänkt svampinfektion i munnen (!), känns som om jag skållat tungan och det har känts så ett tag. Märkligt. Sköljer med medicin sen nån vecka tillbaks, blir sakta bättre, men det är riktigt enerverande.
Kulta: Haha, jag tar mig aldrig ur gotteträsket trots ständiga söndagsambitioner. Tänk inte så mycket, bara dra på dig kläderna och gå ut och gå en rask promenad och fundera på vad du skulle tycka vore kul att träna. Man tänker bättre när man promenerar.
Jag förstår helt känslan, och du, det är ok att vara nere i en svacka. Njut av gottet ordentligt när du ändå äter och se till att må bra. Kram på dig, du är ju så förbaskat duktig!
Julmusten: Får du någon julmust i jul, då? Jag har druckit några stycken och ååh, det är ju så smaskigt.