Göteborgstjej: Vad härligt! Kändes det så lätt så tror jag säkert att du kan öka..
Kaya: *skrattar* Annars har jag hört att det är utrustningen som gör en snabb *retas*
Moe: Näe, trist slut på skön runda. Fy vad tråkigt, du får plocka fram känslan nästa gång du är ute och springer.
Själv har jag sprungit tävling idag. En mil, det var 4 år sedan jag tävlade på distansen. Mosade mitt personbästa med 14 minuter, sprang i mål på 43.34 och är ändå inte riktigt nöjd även om det var gôtt som fasen att komma under 45 på milen. Jag var så jäkla pigg efteråt, kunde ha tryckt på lite mer. Men, men, jag ska komma ihåg det och hitta mig ett nytt millopp som är flackt och fint. Det kanske inte är en omöjlighet att nå milen under 40?
Lite surt är det också att vi anmält ett lag med jobbet, men arrangörerna hade strulat till det så två av personerna i laget har inte ens ett resultat i resultatlistan, som den ser ut nu, och vi har inget lagresultat och min klubb- och lagtillhörighet kom inte med. *oimponerad*. Tyvärr tror jag att det är vi själva som ställt till det (läs jag) eftersom jag efteranmälde en löpare till laget i fredags och ändrade namnet på en annan samtidigt. Ja, ja, det reder nog ut sig vad det lider.
Min klubb hade en hel drös med fina tider, vinst på herrarnas 10 km, 3:eplats på damernas 10, en dam bland de fem bästa på halvmaran.. Skitroligt, verkligen!
Kram på er!