Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Läser och följer klockdiskussionen med stort intresse. Har testat att springa med FR 310 en gång och vilken rolig träning det blev på en gång! :)
Senaste veckan har jag bara sprungit en gång, men tränat ett par pass Zumba också.
isold: Lycka till med husfärsäljningen, när ni tar upp den. Det brukar väl få lite uppsving efter semestern igen?!
Gaby: Kul att se dig här igen! Vilket långpass du slog till med. :)
Nu slänger jag mig ut i spåret. Om benen känns pigga hoppas jag på 8 idag med... ![]()
Nu slänger jag mig ut i spåret. Om benen känns pigga hoppas jag på 8 idag med... ![]()
)
)Jag har joggat lätt knappt 7 km idag. Tyvärr har jag lite känningar av min fotled och kanske lite benhinnor... (Som för övrigt inte finns enligt min ortoped-man, men som man säger när man har diffust ont...) Hade lite ont i förra veckan, men så kändes det ju himla bra under min prov-halvmara i söndags. Nu tänker jag nog löpvila lite till helgen. Ska ta mig till Friskis i stället och kanske köra lite crosstrainer. Om jag kan låta bli löpningen alltså...
Nästa vecka blir det inte mycket löpning, för 6,5-årige sonen och jag åker till Paris i 5 dagar. Fuderar på att ändå ta med löpargrejor, utifall att... Kan man lämna en 6,5-åring en stund på hotellet? Han är lugn och stabil, men det känns ändå lite tveksamt...
Nu ska jag ta hand om mina morotskakemuffns som är klara i ugnen! Vädret här är inte så kul, så vad gör man? Man bakar!!