PerG skrev 2011-10-05 13:39:57 följande:
Gick du upp 03.00 eller hur hann du med allt det där?? ;)
*skrattar*
05.00 ringde klockan. Okristligt.
Themis skrev 2011-10-07 21:37:04 följande:
En femma till idag, men varför nyser jag hela tiden?

Äsch. Fram med Listerinet igen...
Carisma95 skrev 2011-10-07 08:34:05 följande:
Pga tidsbrist under gårdagskvällen körde jag snabbdistans. Bara 3,1 km men med nytt "rekordtempo" för min del på sträckan: 5,44-tempo! Grymt nöjd, men det var riktigt jäkla jobbigt! Fick två kvälvningar när jag hade kommit "i mål", men det gick över rätt fort. Kroppen var väl tvungen att protestera lite?

Heja! Duktiga du!!
Jag simmade idag, eller snarare kryssade mellan tanterna i motionssimbanorna. Svårt att simma intervaller när man måste stanna och simma bröstsim 5 meter från bassängkanten och vänta på att att framförvarande ska vända runt, men det var ändå roligt. Gissar att en och annan var lite trött på att jag brakade fram och tillbaks, men jag försökte passa in mina längder så att jag störde så lite som möjligt. Blev iaf 1300 m.
I morgon väntar intervaller med min vesslesnabba klubbkamrat. Har inte en suck att hålla hennes tempo, men hon är kul att springa med. Det blir 12*340 m sandigt och kuperat, är planen.
PerG skrev 2011-10-06 22:50:42 följande:
Tisdag till söndag bör ju vara fullt tillräckligt med vilotid för att återhämta sig om du inte har dragit på dig någon skada på halvvasan då förstås. Om huvudsyftet är att klara halvklassikern och/eller klassikern så skulle jag satsa på att ta det relativt lugnt under halvvasan så att man åtminstone har större sannolikhet att ha kvar tillräckligt med krafter nog för Vasaloppet.
Jag ska i alla fall köra Stafettvasan på fredagen och sedan riktiga Vasaloppet på söndagen, men då handlar det ju bara om nånstans runt 9-24km (vi har inte bestämt vem som kör vilken sträcka ännu) så det bör jag hinna att återhämta mig från (hoppas jag! ;)...
Per och Tida: Galningar!