Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Bra jobbat ni som sprang idag!! Hur var vädret? Ganska perfekt löparväder eller var det lite kallt kanske?
Nästa år kanske jag också får prova på Stockholm Halvmarathon för att jämföra med Göteborgsvarvet! ;)
Sprang förresten häromdagen - 600m på löpbandet på gymet. Sen ont som sjutton. Amputation nästa.
Vädret var perfekt i Sthlm idag - soligt och vackert och i princip vindstilla. Enda nackdelen var att man hade solen i ögonen en stor del av banan. Ca 14 grader tror jag att jag läste. Jag sprang i kortärmat och det var perfekt tills solen började gå ner efter målgången.
Undebart väder som sagt Jag sprang i solglasögon så jag slapp bli störd av sol i ögonen. Hade dock långärmat, vilket var något varmt första halvan, men desto skönare andra då jag var tvungen att sänka farten rejält.
Härlig stämning med mycket musik, men ganska långa sträckor utan större publik (gör inte mig nåt iofs). Går nog inte riktigt att jämföra med Gbg va gäller folkfest. Det är stor skillnad på 16000 och 59000 deltagare
. Å andra sidan var det inte trångt någon gång under loppet (startade långt fram i stargrupp F) utan man kunde springa i sitt eget tempo från start till mål.
Vi stod i samma startgrupp, Mae!
Så du var en av alla snabbingar som sprang förbi mig
Inte vad jag minns. Jag hade rosa Salomon vindjacka, rufsig knut med tunnt rosa nike hårband och sprang i glasögon - med det gick vääl så fort så du inte registrerade vilka du sprang förbi
Nästa år får vi teama ihop oss lite innan så vi kan ha koll!!
Absolut! Och då håller vi oss friska och kan träna som planerat, eller hur?!
Friskhet är beställd! Sitter på motionscykeln på Sats och trampar igenom benen medan dotter är på ShiwKids. Iförd "jag tränar för DN Stockholm halvmarathon 2012"-tröjan. Stel och stolt