Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Per Hur gick det igår?
Lite uppdatering.
Vad har ni för tid på 5km och 10 km?
Tjena hej (igen)!
Per G: gött att känna att jag fortfarande har bättre LL-tider än du :-P *lever på gamla meriter*
Jag gör lite framsteg i löpningen och snittar smått otroliga 3 mil i veckan..
Hälen är inte helt läkt ännu, men den blir inte sämre. Efter vårens 'måste bli av med hälsporren'-panik gav jag upp och skiter numer helt i alla fotriktiga skor och alla övningar och det verkar funka lika bra som nåt annat. Bästa medicinen verkar vara att gå i nåt med lite klack eller nåt platt. Vem kunde tro det?
Ägnar desto mer tid åt min häst, han kan springa för två, den. Galopp verkar vara favoritgångarten, det är lite tryck i att komma galopperandes i skogen på en stor Nordsvensk
Har det hänt nåt annat kul med er löpning i sommar? Jag är lite lat och ids som inte kolla så långt tillbaks i tråden. Vet inte om någon här kommer ihåg Kattstugan, men hon persade rejält på milen med 38-nånting. Det är så häftigt!!
Nån som kan tipsa om en bra rygga för löpning?
Hur mycket packning behöver du få plats med och till vilken typ av löpning?
Jag har en Salomon XA20 som jag har sprungit en del med och har satt in en vätskeblåsa i den också men den är ändå lite klumpig. Nu har jag köpt en Salomon S-Lab 12L som är nästan som en väst och känns knappt att man har den på sig!