Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jespis: å, fy, jag förlorade min mamma i cancer så jag vet vilket helvete det är. Det gick också upp i hjärnan.. Kram på dig!!!!
Per G: Skövde är tanken att jag ska springa i..
Har inte så mkt plan med löpningen, mer än att jag vill upp i 5-6 mil i veckan stadigt. Får se om det går med häst o ny tjänst och nyligen utläkt hälsporre. Ja, och två barn o hus o sådär.. Man får trolla med knäna
Marcusx: nyligen blivit pappa? Fatta vad bra överkroppsträning det blir för dig att rulla vagn! En träningskompis till mig drog ner löpsedeln efter att ha fått barn, men gjorde ändå en mara på 3.05, det hon sprang sprang hon fort och med vagn.. Sen är hon ett litet träningsmirakel..
Wilowa, jag minns också den där backen.. Slalombacken rakt upp i himlen om jag inte minns fel..
Per G: man blir veteran vid 35
Jag tänkte köpa dubbar till löpskorna, såna man skruvar i, men snål som jag är skulle jag vilja handla dem på ebay. Kan dock inte knäcka vad jag ska söka efter (på engelska) söker man på cleats så får man en miljard träffar på dobbade fotbollsskor eller såna där halkskydd man drar på. Hur ska jag hitta rätt sökterm tro?
Brorsan eller morsan, Marcus?