Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag springer bara 5-6 km för närvarande. Känner av ena vaden när jag springer med mina Icebugs. Tänkte att det var för att de är rätt så odämpade, men att jag skulle vänja mig. Det är inget jättebekymmer, men jag vill ju inte att det ska bli det heller... Någon som känner igen sig?
Stressigt i skolan med flera uppgifter på en gång. Sedan att inte kunna springa gör sitt på humöret. Vill bra ställa mig pch skrika. Jag är värdelös på att inte träna, mår dåligt
ja jag vet att jag kan träna styrka men det är så enormt tråkigt. Vill springa springa springa
Ja precis det är ju så som är så skönt att göra. Men nu när jag har ont o hälen pch inte får på mig skorna så är det svårt. Har gått 1 timme barfota på löpbandet idag för att få röra mig lite iallafall. Aj vad ont man får i fotsulorna av det haha
Usch stackars dig Zezzan!
Det har snöat här under natten och ligger ett tunnt snötäcke på marken. -5 grader och vindstilla. PERFEKT springväder. Någon däruppe retas med mig
Hade tänkt springa ut idag, men nu ööööser ju snön ner =/
Tre löppass blev det denna vecka, 7-8 km på morgonen. Hade tänkt fler morgnar, men när kursdagarna slutat vid 24 är man inte skitmotiverad att gå upp vid sex. Vilken bra men jobbig kurs det var, för övrigt..
Sista dagen med pc imorgon och mina bihålor är ännu inte helt bra. Träningen de två senaste veckorna har bestått i två lugna och korta rundor på längdskidorna...trött på dessa bihålor som bara krånglar! Jag vill till gymmet och testa löpbanden och se om kroppen håller för löpning än.