Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Så var man anmäld till Göteborgsvarvet då
Ska bli jätteroligt och jag har verkligen fått blodad tand. Nu är det bara att lösa det praktiska som resa, boende etc.
Känner mig faktiskt också lite sugen på Göteborgsvarvet. Tål att tänkas på
Tackar för välkomnandet
Göteborgsvarvet är ett mål men det blir nog inte förens 2012, tror inte jag skulle orka hela sträckan än. Gaby: kul att du är anmäld ![]()
Trollet..
Klart du skulle orka om du har det som mål
Du har ju 9 månader på dig om du börjar nu
Rövardotter, åh vad fin han är! Vad trist att förkylningen inte vill ge med sig riktigt
Gaby, oj vilken hotellnatt..! Skönt att ni fick sova igen lite idag. Träningsvärk är smärtsam men på ett positivt sätt, eller hur. Kul att du anmälde dig till Göteborgsvarvet!
Välkomna till tråden Trollet Ludenben och Rockasin!
Gunsan, klart du ska springa Göteborgsvarvet! Lika bra att passa på innan platserna tar slut.
Kattstugan, stackare som blev snorig igen direkt!
Jag börjar också bli lite stressad inför Lidingöloppet, jag har knappt sprungit någonting senaste 1½ månaden. Det får bli som det blir. Ingen tävling blev det idag iaf. När jag planerade den här helgen glömde jag den lilla detaljen nattjobb lördag och söndag.. Imorse när jag hade behövt åka och jag hade fått knappt två timmars sömn kändes Lassemajaloppet tyvärr som en dålig idé. Jag sov några timmar till istället men har ändå varit ett vrak resten av dagen och nu är jag tillbaka på jobbet. Jag kom till liv på eftermiddagen och lyckades sno åt mig en halvtimmes löpning mellan skjutsande till kompisar/kalas/träningar och matlagning. Puh!
Jag har ett bmi på 29,8
Men jag fixade min första halvmara.. Kan ju erkänna att jag kommer leva på känslan av prestationen ett tag även om det inte var en kanontid.
Den känslan kommer ta mig många mil..
Men men, nog om mig. Du känner dig själv bäst
Idag har jag bara vilat och haft det bra. Grillat korv med hjärtebarnsföreningen och fikat.
I morgon blir det Zumba igen till kvällen..
Gaby01: Vad ingår i anmälningsavgiften till Gbg varvet?
Jag har ett bmi på 29,8
Men jag fixade min första halvmara.. Kan ju erkänna att jag kommer leva på känslan av prestationen ett tag även om det inte var en kanontid.
Den känslan kommer ta mig många mil..
Men men, nog om mig. Du känner dig själv bäst
Idag har jag bara vilat och haft det bra. Grillat korv med hjärtebarnsföreningen och fikat.
I morgon blir det Zumba igen till kvällen..
Gaby01: Vad ingår i anmälningsavgiften till Gbg varvet?
Ludenben: Du fixar det!!! Se till att klara första milen och sedan varva gång med löpning sista milen i ett lugnt och skönt tempo. 21 km är inte jobbigare än vad man gör det till i huvudet. Se det som en utevistelse med lite motion och mycket frisk luft.
Gunsan: Jag lär kolla upp det
Det blev en sådan impulshandling att jag bara anmälde mig, betalade och såg glad ut!
isold: Snart så kommer du i fas igen! Känn inget dåligt samvete för den klena träningen på sistone för oavsett så är du i oerhört bra form och har en superbra grund att stå på. Är riktigt avis, och längtar tills jag själv är där!
gaby: du har rätt. Ska börja träna lite längre rundor. De jag springer nu är runt 7 km men jag ska öka upp och varva som du säger gång med löpning. Då bör jag fixa det ![]()