Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Lycka till Gunsan!
Jag blir sakta bättre i vaderna. Försöker hålla mig till 5 km i lugnt tempo. Styrketränar också. Tror dock att dottern har smittat mig nu och en stor förkylning är påväg
fy för hösten!
Här har mysfredagen redan startat med barnfilm och chips med dipp! Mums! idag blir det inte många knop gjorda utan vi stannar nog i tv-soffan tills det är sängdags!
Gunsan: Lycka till imorgon och skriv gärna in så fort du orkar hur det gått.
Om jag hinner i morgon så kommer en lägesrapport efter loppet.
Jag ska ju snabbt hem och svida om för att fara mot Gbg så risken finns att ni får vänta till måndag kväll för rapport
Lycka till alla som springer i helgen.
Är på plats på Lidingö - nu hoppas vi att vaderna sköter sig..
Någon av er som kommer ihåg hur det kändes i magen när ni tog upp träningen igen efter förlossningen?
Funderar på om det är ok att det känns lite i magen när man kommer igång... inte ont ont men lite obehagskänslor? Man kanske blir lite öm och så efter bäckenbotten och bålträning?
Jag har precis kommit igång igen, inte med löpningen men det lite bollträning och så och sonen är 11 veckor nu. Känner lite sådär obehagskänslor ibland, men tänkte att det kanske blir som lite träningsvärk eftersom det varit såpass uttänjt?!
Lycka till alla som ska springa LL idag!
Hemma igen efter Lidingöloppet. Förra året var jag sur hela vägen, iår var jag lite mindre sur men inte heller glad.. Det är så hemskt trångt i spåret att det förtar hela löpglädjen första milen! Sen släpper det lite men man måste ju vara försiktig längs hela banan för att inte krocka eller stöta i någon
Jag var inte tillräckligt tränad i år heller men det kändes iaf lite bättre och det blev nytt pers trots nödstopp på toa efter två mil..
Kattstugan, kul att träffa dig efter loppet! Ursäkta att jag rusade iväg så (till toan igen!). Kikade på våra tider, otroligt nog har jag sprungit en tävling snabbare än dig! Det kommer aldrig någonsin att hända igen så jag får vara stolt idag
Hur har det gått för er andra?