• Bobbylina

*Pimp my Husvagn*

Hej!

Finns det några fler lyckliga husvagnsägare som gillar o göra om o fixa i husvagnen? Tänkte vi kunde samlas här o dela tips och ideer med varandra!

Vi har precis fått hem våran Kabe Safir -99 men vem fan har gjort inredningen??? blåa fula blommiga mattor och gardiner..usch.. ser ut som någon gått på knark när dom gjort inredningen..  Så nu jäklar ska vi få en cool husvagn, för ,man behöver väll inte va 100 år för att campa?

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Svar på tråden *Pimp my Husvagn*
  • h81

undrar lite försynt om ni har nåt intresse av o vara med i en facebookgrupp om jag startar en??

jag personligen är inte inne på FL så himla ofta längre (typ enbart för den här tråden just nu haha)
    tycker fb är så lätt när man vill dela saker osv =)

förutom min undran om braiga tips här ovan, kom jag o tänka på nu när jag stog o laga mat

vad äter ni på campingsemestern??
    (för det ÄR ju faktiskt inte som hemma att man snor ihop VAD SOM HELST lixåm, man vill ju ha det smidigt men skiiiitgott på semestern!!) =)

..blir ju mkt grilla..? men har ni bra tips där??

• Banzai
    h81 skrev 2012-03-12 19:25:12 följande:
    undrar lite försynt om ni har nåt intresse av o vara med i en facebookgrupp om jag startar en??

jag personligen är inte inne på FL så himla ofta längre (typ enbart för den här tråden just nu haha)
    tycker fb är så lätt när man vill dela saker osv =)

förutom min undran om braiga tips här ovan, kom jag o tänka på nu när jag stog o laga mat

vad äter ni på campingsemestern??
    (för det ÄR ju faktiskt inte som hemma att man snor ihop VAD SOM HELST lixåm, man vill ju ha det smidigt men skiiiitgott på semestern!!) =)

..blir ju mkt grilla..? men har ni bra tips där??
    Hänger gärna på FB

Ja mycket grillat blir det, sen kör vi pasta sallad, spagetti köttfärssås, köttbullar & makaroner, lasange (kan man enkelt göra hemma och bara värma ), Pajer (även detta enkelt att bara värma upp)
  • h81

för den som vill har jag gjort en grupp på facebook som heter campingliv
    om jag gjort rätt är det bara o klicka in sig på gruppen o be om o få bli medlem så lägger jag till er =)

• Tinnys

Har numera tre husvagnar på tomten, grannarna måste ju undra vad vi är för några... Vår gamla som ska säljas, vår nya som ska renoveras och min brors som står här tills han hittar en plats för den... Ungarna älskar iallafall våran nya vagn och planlösningen med våningsäng... kul.

• h81
    Tinnys skrev 2012-03-13 21:02:53 följande:
    Har numera tre husvagnar på tomten, grannarna måste ju undra vad vi är för några... Vår gamla som ska säljas, vår nya som ska renoveras och min brors som står här tills han hittar en plats för den... Ungarna älskar iallafall våran nya vagn och planlösningen med våningsäng... kul.
    det är mysigt med våningssäng för barnen =) jag ska göra deras sängar till mysiga EGNA krypin har jag tänkt =)
  • Banzai
    h81 skrev 2012-03-13 20:59:10 följande:
    för den som vill har jag gjort en grupp på facebook som heter campingliv
    om jag gjort rätt är det bara o klicka in sig på gruppen o be om o få bli medlem så lägger jag till er =)
    Söker men hittar inte kan du prova länka den här ?
  • h81
    Banzai skrev 2012-03-13 21:27:04 följande:
    Söker men hittar inte kan du prova länka den här ?
    får inte till det riktigt, så vi får la hänga här =)

vi har nu påbörjat omklädning av dynor här hemma!!
    (eller ja, MIN MAN Hjärta gör det faktiskt haha, han tröttnade på att jag aldrig hann, o tänkte att eftersom hans mamma är sömmerska borde han ha det i generna o nu är han igång o det blir skiiiitbra!!) Skrattande
    tänk att han kan mer än o snickra... snart kan jag ta fram brassen o bara titta på när han gör ALLT!! hehe...

bilder kommer...
    vi ska hämta hem vagnen annandag påsk, hela fmailjen längtar!!
    6årige sonen har hittat tyger som han vill ha "coola kuddar" av i sin säng...
    dottern vill ha "fina" kuddar (4 år)
    ska mysa till deras våningssängar tänker jag så det verkligen är DERAS krypin...

eftersom det är premiär för oss måste vi oxå inhandla tex möbler till förtältet, har nog bestämt oss för ett grått set i plast på jysk med positionsstolar..
    dynor har jag hittat svarta på haléns (halva priset mot jysk)
    en prickig vaxduk till det samt snygga förvaringskorgar från H&M till det
    en större dörrmatta så är vi snar hemma sen =)

(tyvärrrrrrrr finns inte det tältet vi vill ha helst -grått  o svart- i det måttet vi vill ha så tältet kommer vara blått men nån måtta kanske det får vara?? haha)

ni har väl förresten sett snyggaste tyget på stoff&stil???
    GIVET till lite kuddar i vagnen:

• Banzai

Ars då jag kan kolla om jag kan få till något är som sagt väldigt sällan här inne och springer

Svar på tråden *Pimp my Husvagn*