Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Armani:kommer säkert gå jättebra ska du se när din sambo/make ska iväg
helene:ja fast detta är inte flytningar det är jag säker på utan nått annat äckligt, jag funderar lite eftersom jag hade ju bakterier när jag vänta agathon som INTE skulle finnas där o läk förstod inte heller hur jag fått dom bakterierna o fick då medicin(vagiatorier som skulle stoppas upp) tänkte om det är så att jag inte blivit av med dom bakterierna o att det visar sig på detta sätt då.....
am zandra: haha tänkte lite på dig när jag skrev att man inte skulle läsa om man var kvacklig
har du en kudde till Linn så ska du inte behöva vända på huvudet vi har haft kudde o tjejerna har ju haft runda fina huvud medans grabbarna blir platta trots kudde kollar agathon emellanåt för han vill gärna ha huvudet åt ena hållet o än så är det ingen fara iaf. annars kanske du kan rulla ihop en liten handduk o lägga bakom henne så hon inte kan vända huvudet så lätt åt andra hållet......
armani: det var detta jag funderade på, hurpass platta de kan bli, men det låter ju inte som att det är nån fara då
barbamamma: ja det är ju lite äckligt när man tänker på vad som kan komma ur kroppen o att jag tänker bara på de som syr ihop en efteråt, fyy farao va äckligt det måste va
. bra tips du gav angående handduk, ska testa det.
helene: skönt att det funkade bra med flaska
. det är just denna del som jag tycker är så himla skönt att eftersom jag inte mår så värst bra så är det väldigt bra att maken kan ta matningen han med. Noah låg ju på rygg och blev något platt bak, men det var inte så värst märkbart.
. Pinsamt tyckte jag och hon skickade mig bums i säng med tanke på att jag redan förlorat så mycket blod.
Hur känner ni er menalt...
Jag känner mig väldigt konstig men kan inte sätta fingret på vad de är. Känner mig liksom ledsen inombords hela tiden,men gråter inte. men känslan i bröstet är liksom dennsamma som när man gråter. jättesvårt o förklara!
Är så rädd att de har med akutsnittet o göra o att ja håller på o bli knäpp nu lr nåt.
Men då borde ja väl redan haft min "dust".
Inne på sjukhuset mådde ja ju helskum,stortjöt hela tiden,men de gick ju över,o de va väl alla hormoner...
helene: jo jag upptäckte det, men det är ju helt ok att vara virrig
. jo det är nog så, men usch, jag tycker inte det är nice med kroppsgrejer. o jag tycker det är pinsamt att andra får se sån't fastän de är vana. fasar redan inför återbesöket på gyn...
annamamma: jag är nog inte rätt person att svara dig eftersom jag har sköldkörtelproblem och det just nu känns som man aldrig kommer att bli lycklig eller riktigt glad igen. de flesta dagar antingen gråter jag eller så känns det som den känslan du beskriver. tar en dag i taget o försöker tänka att det går över...men du kanske ska söka för dina problem om de fortsätter, kan ju mycket väl vara en depression eller något hormonellt problem som du fått. för det var ju rätt många veckor sen du fick barn nu o babybluesen borde ha försvunnit om det vore det ju...känner du dig glad någon gång imellan då eller känner du så här hela tiden?? *kramar om*