Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Härligt att bebisarna här i tråden går upp i vikt! ![]()
barbamamma
det var vad dom sa till mig om ersättning, för det lägger sig som ett lager i magen men det kanske är ändrat nu
Tur att inte Hannes reagerar på varken mjölk eller choklad mina två saker jag älskar ![]()
hej.. tittar in å läser i kapp mig så ja inte missar nått..*ler*
å ser att ni har diskuterar sånt som en annan har genomgått några ggr redan å ser att ni har lösningar så har ju inte så mycke mer å tilllågga till det..
Här ska de vägas damen i morgon..jissus har det verkligen gått en månad sen hon kom.. vad tar tiden vägen??.... tyckte de va nyss man fick henne...
Hon har med gett leenden till mig på morgonkvisten... hon har sin lilla vaken period då.. men sen vill hon sova resten av dagen å ändå sover hon bra på nätterna.. Hmm så här mycke har inte mina tidigare sovit kan ja lova..*ler*
Hur mycke e era barn i vaken tillstånden om dagarna??
Dax å byta på henne här å sen amma.. hämta hem 3 åringen från dagis å sen blri de kalas här.. Han fyller 3 idag nämligen å Ellen blir ju 1 månad i morgon å hon lär nog väga över 5 kan ja tänka mig nu.. har bara vägt henne 1 ggr sen vi kom hem å då vägde hon 4450 å då va hon 8 dagar gammal.. spännande..=)
Linnie: oj, har ni bara vägt henne en gång, här verkar det vara vägning typ varje vecka ju så spännande att se hur mycket hon väger sen då??
säger som Linnie att det fanns ju inte mycket att tillägga till er diskussion. Linn hade en släng av kolik här, men det har löst sig med minifom.
vi var på bvc idag och hon har inte ökat sen sist, men hon växer på längden iaf
. sköterskan tog bt på mig för jag har ju varit så svimfärdig o haft huvudvärk o det visade sig att jag har lågt bt. sen vägde jag mig o jag väger 3 kg mindre än innan graviditeten, kilona bara rasar av mg just nu o jag som äter som vanligt
. min foglossning är så jäkla illa så jag fick ta kryckorna dit. tur att maken är hemma, annars vet jag inte hur jag tagit mig till bvc o sån't!! kryckorna ska lämnas tillbaks i slutet av maj, men jag undrar om jag inte borde ringa o höra hur jag ska göra
. denna kropp alltså, vill någon ha den?? den är nästan gratis kan jag lova
.
Mullinuffan: Det att amma samma bröst igen efter att de släppt hade inet jag en aning om men sen jag började med det håller Alva sig mätt längre. Tidigare har jag bytt bröst när hon släppt och velat ha mer, då får hon nästan aldrig i sig det feta.
am zandra: Fy för din foglossning att du ska ha det så jobbigt nu, efteråt! Har du pratat med någon om detta?
Oh kära nån, nu skriks det ![]()
Hej alla
Edvin är nu 3veckor och 5dagar och han tittar inte på oss när vi håller honom på 30cm avstånd och pratar med honom. Han tittar en sekund och sen tittar han bortom oss och kan stirra i tomma intet jätte länge. Han är inte alls intresserad av våra ansikten. Nu vill jag jämföra med era bebisar när de var 4 veckor. Hur reagerade dem när de såg er och när ni pratade med dem?
En till fråga: När började de vända huvudet efter ljud?
Tacksam för svar...