Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
De kampanjer som Buzzador behöver fler Buzzadorer till är följande:
- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.
- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar.
Registrera dig HÄR!
Oj vad stora bebisar ni har! Majken vägen "bara" 5,900 gram, 4 månader gammal.
Är det bara jag som fortfarande helammar?
Glömde, vilken storlek köper ni nu när det är dags för vinteroveraller?
Jag som tycker han blivit så stor .. Tiden går alldeles för snabbt..
Elina
Nu är jag anmäld =)
Uliise
(Blev verkligen sugen på den där jackan alltså, men svårt med storleken, måste nog in o prova)
Ang storlek på overall.
Jag köpte ju som sagt höstoverall till Algot igår. Blev så nöjd. Tog 68 eftersom han använder 62 på kläder nu. Testa när vi kom hem och den passa ju perfekt, tyvärr. De var fötter på och då kan han inte ha den så länge.
Visst han kan säkert ha den ett tag, men jag vill gärna att han ska ha o växa i ett tag. Så nu måste ja byta till 74, så kan han ha den tills det är dags för vinteroverall. Den va nog rätt liten i storlek.
Störande, för de är 5 mil dit o vi hade hoppats slippa åka dit en gång till.
Väntar på att kl ska bli 11 så de öppnar o ja kan ringa o lägga undan en till imorgon, så får vi åka in o byta då!
Ja som var så nöjd att ja hade de klart
Till vintern är de så svårt o veta storlek. Ja har ju köpt en softshell i 74/80 som han kan ha i vinter, med fleece under. Den kommer nog passa. Förmodligen blir den lite stor, för de är en Molo o dom är rymliga.
Uliise: jag helammar, E har inte smakat gröt än. Blev inget igår.
Men det där beror ju mycket på hur stora dom var från början också och om man ammar eller ger ersättning. Ersättningsbarn brukar gå upp mer då dom får jämnare tillförsel av näring sas. Bröstmjölken kan ju variera lite.
Jag har kvar en i stl80 efter minste storebror och E får ta den. Den kommer vara stor, men det är bara ett plus när man bär mycket (ben och armar som täcker händer och fötter då).Annars hade jag försökt hitta en i stl 74/80, ett mellanting mellan 74 och 80. för enbart 74 hade nog blivit för liten för E i slutet av vintern.
Väldigt tyst här ..
Usch idag ska vi upp för o ta nästa vaccination på Julius
Hoppas det går bättre denna gången..
Hoppas det går bättre denna gången..

Nicholasmamma...
Den finns även i lila