Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

Vilhelm vill inte gå på dagis, han är en riktig mammagris! De skär i hjärtat när han skriker att han vill vara med sin mamma
Men han kan ju inte va hemma, de blir ju helknas när ja ska börja jobba igen!

så vet hur det kan bli, därför har jag bestämt att jag INTE kommer ta inskolningen av Julius när han ska börja på dagis, det kommer sambon få göra
Jag skulle nog aldrig klara av det.. http://www.utbildningscenter.se/dokument/nyhetsbrev4.pdf
Blärk ...
Annamamma: David var så där ett tag, han ville bara vara hemma men när vi väl kom till dagis var det inga problem. Då var det problem att få hem honom istället
Nu har Alva blivit lite snorig. Hoppas det stannar som det är och inte blir värre.
Ja, jag tyckte det blev alldeles för mycket barn och vuxna. Visst blir det stojigt med barn, men tänk när det är 30 barn... i ett litet rum. Jag fick nästan panik...
Angående lägenheten så trodde inte vi att vi skulle få den såld så pass snabbt utan förväntade oss flera dubbel hyror, men så blev inte fallet, utan vi får betala dubbelhyra i 3 dagar ;) Vi bor idag i en tvåa på 62 kvm, blir rätt så trångt nu när man har allt mer grejor till Tuwisen. Vi ska flytta till en trea på 75 kvm så jätte mycket större är den ju inte och standarden är ju absolut sämre än vår eftersom vår är nyrenoverad.. lite trist, men det är ju enbart ett mellanboende tills vi hittar "vårt" hus.
Idag har Tuwa haft en sovar dag, sovit typ hela dagen - kanske blev lite för mycket igår ;) Jag helt avslappnad jag, varit på ashtanga yoga i hela 90 min håller passet på, men det känns verkligen efteråt att man tränat - så skönt!