Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

EowynAurora: jupp. Jag har tappat mer än 1/3 av mitt hår nu. Faller inte fullt lika mycket nu docks å det börjar mattas av. Märks ju väldigt också när man har så långt som jag. Jag borstar det ett par gånger per dag, dammsuger efteråt
.
För mig brukar det vara över när barnen blivit 6 månader. Hoppas att det är så den här gången också. Så lite hår som jag har nu har jag aldrig haft i vuxen ålder, tror jag.
Nä, jag som skulle börja med gröt till Er har inte kommit igång med det än. Hinner inte på morgnarna och luncherna än. Inskolningen till storebror är väl dock klar den här veckan, hoppas få in lite mer rutiner snart.
Har nu också lyckats trycka i mig i ett par byxor till! ja, låter väl inte så bra, jag kan allt knäppa dom utan problem. Men dom sitter inte så snyggt med degmagen. Men det går neråt iallafall!
Köpte en balansbräda häromdagen och det är sjukt vilken dålig balans jag har!
Äh, såg att jag skrev fel när jag tryck på att posta. Jag har tappat över 2/3 av håret...
Här tappas det hår i mängder också. Man skulle kunna tro att vi har hund men det är bara jag
Hårstrån överallt och efter ducsh blir hela borsten full. Men, inte blir mitt hår tunnare, eller det känns inte så för tjockt som en pälsmössa är det fortfarande ... Frissigt och träligt är det så låter jag det lufttorka ser jag inte klok ut. Frissi friss ....
Jag har jättetunt hår och rätt högt hårfäste.
Nu var de riktigt ILLA ett tag. Men nu ser man att de börjar växa ut igen. Ja har också en stubb i hårfästet mitt fram ich vid tinningarna. Jag tappar massa hår annars också, har alltid gjort, men hoppas de de nya hinner växa ut denna gång!
Jag tappar också mängder med hår. Känner mig jätte tunnhårig men mannen säger att jag inte är det.
Usch här är vi förkylda stora killen kom hem med förkylning och nu har Isak också fått ta del av det.
Väntar bara på att jag och mannen också ska bli sjuka. Usch för hösten
Tappar också mängder med hår