• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • helene306

bäbbä:  Sexliv? Kan du förklara närmare Vi har väl all tid egentligen på kvällarna när ungarna sover men oftast är vi så trötta så vi hänger i soffan och glor på tv/film. V pratade om detta för ett tag sen och maken sa att han inet tänkt på det, det är så mycket annat istället att lusten inte finns där. Jag har lust (ibland) men prioriterar hellre mys i soffan (ligger i makens knä) eller att gå och lägga mig.

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • MissSindra
    bäbbä skrev 2010-09-04 13:16:18 följande:
    Jag är sugen snart igen
    Har inte så mycket val då jag fyller 34 år nästa år, vill inte vara äldre när vi skaffar fler barn. Vill nog gärna bli gravid under nästa vår
    Hmm enda kruxet är sexlivet....Skrikandes Kan inte påstå att det blommar direkt!

Har ni hittat lusten igen?? ( har nada lust)  Hur orkar ni och hur hittar ni tid till sex? Fattar inte....
    Har inte haft direkt lust men senaste månaden typ har det börjat komma tillbaa lite iallafall... Eftersom jag vill ha syskon så måste man ju sexa... är bara lite svårt att hitta lusten så där men börjar vi så kommer lusten ganska snart.. =)
    Har väl hunnit sexa 5 ggr kanske sen lillen kom för 4 mån sen =)
  • Madde01
    bäbbä skrev 2010-09-04 13:16:18 följande:
    Jag är sugen snart igen
    Har inte så mycket val då jag fyller 34 år nästa år, vill inte vara äldre när vi skaffar fler barn. Vill nog gärna bli gravid under nästa vår
    Hmm enda kruxet är sexlivet....Skrikandes Kan inte påstå att det blommar direkt!

Har ni hittat lusten igen?? ( har nada lust)  Hur orkar ni och hur hittar ni tid till sex? Fattar inte....
    Jadu, lusten finns där för båda :) Tiden finns på kvällar men det handlar mer om orken för våran del tror jag, sambon jobbar mycket och jag är mycket ensam med Julius så man blir ju trött Tungan ute Men det blir så mycket när vi har tid om man säger så, Nu när vi inte har sexat på en vecka tycker jag det är dö jobbigt Tungan ute
  • helene306

Madde: En vecka!? Jösses, vi kom nog till i juli sist

• Madde01
    helene306 skrev 2010-09-04 15:34:27 följande:
    Madde: En vecka!? Jösses, vi kom nog till i juli sist
    herrejösses. så länge skulle jag nog inte klara mig Förvånad Men nu när Julius har kommit i sin lilla "underbara" period då det är gnäll på högsta nivå som gäller om han inte får sitta i knä så har man inte mycket ork kvar över när han väl somnar Tungan ute
  • helene306
    Madde01 skrev 2010-09-04 15:39:32 följande:
    herrejösses. så länge skulle jag nog inte klara mig Förvånad Men nu när Julius har kommit i sin lilla "underbara" period då det är gnäll på högsta nivå som gäller om han inte får sitta i knä så har man inte mycket ork kvar över när han väl somnar Tungan ute
    Mmmm... ibland skulle vi behöva sexa till det, speciellt när vi smågnabbar, fräser eller kommer ihop oss om något. Då brukat sex råda bot på osämjan men som det är nu är det bra ändå. Sen har vi inget skydd så jag vet inte om vi törs chansa? Vi har ju chansat innan men nu ammar Alva mindre (inte för att amningen ger skydd) men ändå.
  • Madde01
    helene306 skrev 2010-09-04 17:20:19 följande:
    Mmmm... ibland skulle vi behöva sexa till det, speciellt när vi smågnabbar, fräser eller kommer ihop oss om något. Då brukat sex råda bot på osämjan men som det är nu är det bra ändå. Sen har vi inget skydd så jag vet inte om vi törs chansa? Vi har ju chansat innan men nu ammar Alva mindre (inte för att amningen ger skydd) men ändå.
    Ja det håller jag faktiskt med dig om :)
    nej, förstår att ni inte vågar chansa.. Skulle inte jag heller Tungan ute
  • Annamamma 83
    Madde01 skrev 2010-09-04 15:33:04 följande:
    Jadu, lusten finns där för båda :) Tiden finns på kvällar men det handlar mer om orken för våran del tror jag, sambon jobbar mycket och jag är mycket ensam med Julius så man blir ju trött Tungan ute Men det blir så mycket när vi har tid om man säger så, Nu när vi inte har sexat på en vecka tycker jag det är dö jobbigt Tungan ute
    EN VECKA!!!!! haha, vi har haft EN gång sen förlossningen. O som ni vet så föddes han i Feb...
    Men de är absolut inget ja tänker på...
    De finns ju så mkt annat än just sex. Vi finns ju här för varandra och de räcker nu så länge.
    De är stort sett alltid något av barnen vaken tills vi själva slocknar. Algot somnar ju inte förän elva tiden typ.
    De där kan vi ta igen när de blir storaSkrattande
  • Madde01
    Annamamma 83 skrev 2010-09-04 18:59:15 följande:
    EN VECKA!!!!! haha, vi har haft EN gång sen förlossningen. O som ni vet så föddes han i Feb...
    Men de är absolut inget ja tänker på...
    De finns ju så mkt annat än just sex. Vi finns ju här för varandra och de räcker nu så länge.
    De är stort sett alltid något av barnen vaken tills vi själva slocknar. Algot somnar ju inte förän elva tiden typ.
    De där kan vi ta igen när de blir storaSkrattande
    Oj, en gång? Shit pommes frites .. Och jag tycker en vecka är mycket Tungan ute haha.. Jag ska nog inte tänka så mycket mera på det jag...
  • Annamamma 83
    Madde01 skrev 2010-09-04 19:01:19 följande:
    Oj, en gång? Shit pommes frites .. Och jag tycker en vecka är mycket Tungan ute haha.. Jag ska nog inte tänka så mycket mera på det jag...
    Haha! Alla är vi olika!
    Men ja satte ju in spiralen rätt nyss, så man våga inte chansa. Vi gjorde ju de en gång o sambon skötte de intew så bra och jag gick o va skitnervös några veckor att ja blivit på tjocken igen. Då blev ja inte direkt sugen på ännu en omgångTungan ute
    O nu har jag spiralen, men jag har haft mens sen den dagen jag satte in den. så, de blir inget än.
    Men till jul kanske HAHA
Svar på tråden Aprilmammor 2010