Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
MissSindra: Jag älskar barn, men nu är jag ju ensamstående så här blir inga fler alls.
Men jag tycker bara det är positivt med tätt så känner ni att ni orkar, kör på
Nu har vi bakat klart och det är dags för middag. Er har, tack o lov sovit under tiden
Så han vaknar väl snart.
Försökte sätta upp gardinstång i barnens rum idag, har borrat och allt, men den j-a pluggen ville inte passa! Så när vi var till affärerna passade jag på att kolla sånt, men hittade inga!?! Ringde exet som skulle kolla om han hade, han har inte ringt tillbaka än... Och barnen som vill visa mormor sina nya gardiner imorgon. Nåväl, någon gång kommer dom väl upp
Puh, har hunnit mycket idag, trots sjuk. Trodde jag aldrig innan jag fick barn
då var jag nästan död när jag var sjuk
Vi har ju tänkte att skaffa 3;an när det vill sig eftersom det tog 15 mån för lillebror att flyttat in...
Har nu haft en vad jag tror var men och typ sex totalt bara 5 ggr sen han kom. Tror att jag testade positivt idag!!
Då kommer jag ha 2år o 1 vecka mellan 1 och 2 oh sen 1 år och 2 veckor typ mellan 2 och 3...
Ojoj börjar funera av man gett sig in på... hade hoppats på ett 2011 barn men kanske hösten eller så inte maj igen haha..
missförstå mig inte nu detta ev barn är lika efterlängtat som de andra två har varit =) är bara lite glatt förvånad...=)
Miss Sindra: Oj
Grattis!
Nu tycker jag Alva är så otroligt mysig, vill att hon ska vara så hä för evigt. Hon är alltid glad, snackar och flinar. En riktigt gofis! Det gör att jag får dåligt samvete gentemot David men han vill ju inte mysa alls. När Alva blir större, vad ska jag gosa med då? Vem vet, det kanske blir en sladdis men jag vill gärna slippa de sista 4 veckorna i graviditeten ![]()
Miss Sindra: Oj
Grattis!
Nu tycker jag Alva är så otroligt mysig, vill att hon ska vara så hä för evigt. Hon är alltid glad, snackar och flinar. En riktigt gofis! Det gör att jag får dåligt samvete gentemot David men han vill ju inte mysa alls. När Alva blir större, vad ska jag gosa med då? Vem vet, det kanske blir en sladdis men jag vill gärna slippa de sista 4 veckorna i graviditeten ![]()
Vissa dagar vet man inte vad man ska ta sig till, Nu sitter han hos sin pappa o är super nöjd ...
Vissa dagar vet man inte vad man ska ta sig till, Nu sitter han hos sin pappa o är super nöjd ...Madde: kan ju vara mycket, bara att hänga med sas.
Jag borde nu röja en massa, men latar mig. Tror faktiskt jag fått bihåleinflammation igen. Eller är på väg att få. Typiskt.
Idag hittade Er tungan. Låg och smackade på den förut
Och första tanden har snart tittat igenom.
Okej, vi har iaf haft det kämpigt några dagar nu.. Nu har han fått en ful ovan igen att vakna 1-2 på natten o äta igen.. Han hade ju slutat med det, i natt försökte sambon ta han och försöka få han somna om då vi inte trodde han skulle äta men han bara skrek tills sambon kom in med han till mig i sovrummet då var det ju det att han var hungrig iaf 

Kan inte påstå att det blommar direkt!