• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • RosaNapp

MissSindra: Jag älskar barn, men nu är jag ju ensamstående så här blir inga fler alls.
    Men jag tycker bara det är positivt med tätt så känner ni att ni orkar, kör på

Nu har vi bakat klart och det är dags för middag. Er har, tack o lov sovit under tiden
    Så han vaknar väl snart.

Försökte sätta upp gardinstång i barnens rum idag, har borrat och allt, men den j-a pluggen ville inte passa! Så när vi var till affärerna passade jag på att kolla sånt, men hittade inga!?! Ringde exet som skulle kolla om han hade, han har inte ringt tillbaka än... Och barnen som vill visa mormor sina nya gardiner imorgon. Nåväl, någon gång kommer dom väl upp

Puh, har hunnit mycket idag, trots sjuk. Trodde jag aldrig innan jag fick barn då var jag nästan död när jag var sjuk

• MissSindra

Vi har ju tänkte att skaffa 3;an när det vill sig eftersom det tog 15 mån för lillebror att flyttat in...

Har nu haft en vad jag tror var men och typ sex totalt bara 5 ggr sen han kom. Tror att jag testade positivt idag!!

Då kommer jag ha 2år o 1 vecka mellan 1 och 2 oh sen 1 år och 2 veckor typ mellan 2 och 3...

Ojoj börjar funera av man gett sig in på... hade hoppats på ett 2011 barn men kanske hösten eller så inte maj igen haha..

missförstå mig inte nu detta ev barn är lika efterlängtat som de andra två har varit =) är bara lite glatt förvånad...=)

• Madde01
    MissSindra skrev 2010-09-03 17:28:15 följande:
    Vi har ju tänkte att skaffa 3;an när det vill sig eftersom det tog 15 mån för lillebror att flyttat in...

Har nu haft en vad jag tror var men och typ sex totalt bara 5 ggr sen han kom. Tror att jag testade positivt idag!!

Då kommer jag ha 2år o 1 vecka mellan 1 och 2 oh sen 1 år och 2 veckor typ mellan 2 och 3...

Ojoj börjar funera av man gett sig in på... hade hoppats på ett 2011 barn men kanske hösten eller så inte maj igen haha..

missförstå mig inte nu detta ev barn är lika efterlängtat som de andra två har varit =) är bara lite glatt förvånad...=)
    Jätte grattis om det blir en till liten plutt :D
  • helene306

Miss Sindra: Oj Grattis!

Nu tycker jag Alva är så otroligt mysig, vill att hon ska vara så hä för evigt. Hon är alltid glad, snackar och flinar. En riktigt gofis! Det gör att jag får dåligt samvete gentemot David men han vill ju inte mysa alls. När Alva blir större, vad ska jag gosa med då? Vem vet, det kanske blir en sladdis men jag vill gärna slippa de sista 4 veckorna i graviditeten

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Madde01
    helene306 skrev 2010-09-03 18:49:29 följande:

Miss Sindra: Oj Grattis!

Nu tycker jag Alva är så otroligt mysig, vill att hon ska vara så hä för evigt. Hon är alltid glad, snackar och flinar. En riktigt gofis! Det gör att jag får dåligt samvete gentemot David men han vill ju inte mysa alls. När Alva blir större, vad ska jag gosa med då? Vem vet, det kanske blir en sladdis men jag vill gärna slippa de sista 4 veckorna i graviditeten

Julius har kommit in i någon gnäll period nu sedan han vart sjuk :( Vet inte om det kanske kan vara tänder på g? Snoret bara rinner o så är han extremt gnällig.. Han har aldrig varit så tidigare Tungan ute Vissa dagar vet man inte vad man ska ta sig till, Nu sitter han hos sin pappa o är super nöjd ...
  • helene306
    Madde01 skrev 2010-09-03 19:33:29 följande:
    Julius har kommit in i någon gnäll period nu sedan han vart sjuk :( Vet inte om det kanske kan vara tänder på g? Snoret bara rinner o så är han extremt gnällig.. Han har aldrig varit så tidigare Tungan ute Vissa dagar vet man inte vad man ska ta sig till, Nu sitter han hos sin pappa o är super nöjd ...
    Såna dagar finns. Man tycker det är piss men det vänder och kommer i omgångar. Det kan vara tänder, det an vara förkylning, det kan vara en fas, det kan vara mycket. Bara att lyssna på honom och göra det som passar för stunden (och försöka vara tålmodig )
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • RosaNapp

Madde: kan ju vara mycket, bara att hänga med sas.

Jag borde nu röja en massa, men latar mig. Tror faktiskt jag fått bihåleinflammation igen. Eller är på väg att få. Typiskt.

Idag hittade Er tungan. Låg och smackade på den förut
    Och första tanden har snart tittat igenom.

• Madde01

Okej, vi har iaf haft det kämpigt några dagar nu.. Nu har han fått en ful ovan igen att vakna 1-2 på natten o äta igen.. Han hade ju slutat med det, i natt försökte sambon ta han och försöka få han somna om då vi inte trodde han skulle äta men han bara skrek tills sambon kom in med han till mig i sovrummet då var det ju det att han var hungrig iaf Tungan ute

• Annamamma 83
    MissSindra skrev 2010-09-03 17:28:15 följande:

Hoppsan!
    GRATTISHjärta
    Min tvåa var helt oplanerad. Vi körde "säkra perioder" o de funka inte alls =)
    Men han var lika välkommen för det och sjäklvklart lika älskad!
  • bäbbä
    MissSindra skrev 2010-09-03 15:53:37 följande:
    Hmm är det bara vi som funderar på en till ganska snart?
    Jag är sugen snart igen
    Har inte så mycket val då jag fyller 34 år nästa år, vill inte vara äldre när vi skaffar fler barn. Vill nog gärna bli gravid under nästa vår
    Hmm enda kruxet är sexlivet....Skrikandes Kan inte påstå att det blommar direkt!

Har ni hittat lusten igen?? ( har nada lust)  Hur orkar ni och hur hittar ni tid till sex? Fattar inte....
Svar på tråden Aprilmammor 2010