• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • helene306
    Annamamma 83 skrev 2010-09-06 09:55:51 följande:
    Vi testa välling igår!
    Hade fått sån där provförpackning på posten från nestle.
    Vi gav den istället för ersättning vid kl ca 20.
    Och han somna som en stock och vakna inte förän kl 5.Jihaaa!
    Här ska handlas välling idagSkrattande
    Hoppas nu att de var de som gjorde susen och inte en engångsgrej.
    Känner mig riktigt bortskämd att han sov så länge.
    Vad skönt! Hoppas verkligen det var vällingen Välling kan man ge från 6 månader va?
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Annamamma 83
    helene306 skrev 2010-09-06 10:55:06 följande:
    Vad skönt! Hoppas verkligen det var vällingen Välling kan man ge från 6 månader va?
    Ja den vi hade var mild havrevälling från 6 månader.
    Ska ner till ica och se vad de finns för utbud sen. Men tror jag köper samma Glad
  • Madde01

Jag ger Julius mild havrevälling till kvällen Glad han gillar det verkligen .. hehe ..
    Men fick höra från bvc att den där "Kvällsvälling" ska vara bra att ge till natten ... Men jag vet inte Tungan ute
    Tänkte kanske testa den nästa gång..

• Annamamma 83

Fick idag hem vår nya vagn!
    jag är så glad o nöjd.
    tog en provtur förut o Algot älska verkligen att sitta i sittdel!
    Han satt tyst o lygn hela vägen trots att habn inte sov, bara kika på allt.
    Han skriker alltid i liggdelen o krånglar innan han somnar!

• helene306

Annamamma: De ser nöjda ut båda två

Satte Alva i sängen och där satt hon i närmare 5 minuter innan hon tippade. Sen satte jag henne framför spegeldörren och där satt hon ett tag och kikade på figuren framför sig Sen blev hon skitförbannad när jag tog bort henne.
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • RosaNapp

Annamamma: låter som Er, han vill se allt

helene: vad go och rund hon är

Er pratar bara mer och mer. Folk vänder sig om i affärerna, han håller aldrig tyst!

Jag har tappat mitt leg och måste skaffa nytt. Kan jag gå och ta kort och allt, men lämna in ansökan först när någon annan är med? Någon måste ju intyga att jag är jag
    Måste ha leg, väntar ju paket på posten (ny mobil till mig, inget mer spännande än så).

Och jag skrev ju för ett tag sen att Er skulle få börja med gröt. Har inte hänt än. Har inte kommit igång alls med det.

• Madde01
    Anna- Vilken super fin vagn o Algot ser verkligen super nöjd ut... Julius skrek också och krånglade som tusan när vi hade liften i vagnen, sen när vi tog bort den blev han som en helt annan unge.. Fast han brukar numera somna sittandes helt plötsligt också.. hehe

Helene- Vad söt hon är Glad Liten knubbis som min ... hhee
  • Ain

Vilka sötnosar alla har! Man vill ju bara gosa med alla

Annamamma: vad bra han verkar sitta i vagnen. Förra gangen jag prövade att lata Benjamin sitta i var syskonvagn säckade han bara ihop... Han tycker heller inte om att ligga, utom om han är väldigt trött da...

helene: oj, kan hon redan sitta lite?! B. skulle nog gärna sitta, men han är inte alls sa stabil.

B. har nu fatt tva tänder. Som tur var bits han inte da han ammar som dottern gjorde. Fast hon fick ju sina första tänder da hon var typ 9 manader, sa da var hon nog lite busigare

• EowynAurora

nån som vet vad man ska köpa för storlek på strumpor till en 4-5 månaders?? harrys fötter växer som ogräs,stackars barn.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden Aprilmammor 2010