Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Puh, nu är man trött efter en lång dag.. Har varit i Jönköping hela familjen med Sambons jobb.. Var en bit o åka Julius var suuuuper snäll o duktig i bilen
Medans sambon o dom satt i möte tog vi en tripp inne i Jönköping med vagnen .. Var faktiskt riktigt mysigt, jönköping är annars ett ställe där man bara passerar när man är på väg till Göteborg
Så har lixom aldrig vart där o strosat bara ...
RosaNapp- Vilka sötnosar du har 
Eowyn- Har precis inköpt 16-18 till Julius dom sitter faktiskt perfekt nu... Men han blir ju 6månader i morgon faktiskt 
Elina- Rekomenderar dig att be sambon stanna hemma, jag envisades sist om att ta hand om Julius själv när jag hade feber och senare under dagen blev jag faktiskt magsjuk också, det är nog bland det värsta jag vart med om, var heeeelt slut .. Som tur var så blev aldrig Julius smittad med magsjukan iaf...

Hej hej..=)
hur är de me alla i trådet..? Hoppas ni klarar er undan förkylningar å hals ont som verkar gå lite här å var nu... har sj'älva vart sjuka här i över 2 veckor nu.. å fick mig en tanke.. detta e första gången man vart så förkyld sen man tog den där svin sprutan.. undra om den har gjort sin verkan att man hade så svårt å bli av me skiten..Hmm...
har iaf aldrig tidigare vart så förkyld i mitt liv som nu iaf...
Här går allt framåt... Ellen växer å följer sin kurva.... hon väger drygt 7 kg nu å e 64 cm lång..
har fått två hörntänder där nere.. å tuggar hela tiden så man kan nästan tro att alla e på väg ut..*s*
å förra veckan så la ja henne på golvet å skulle på toa.. då när ja kommer tillbax så har damen fått för sig å börja röra på sig med.. så här hasar hon sig bakot i alla lägen.. spelar inge roll om ja lägger ner henne på fjället.. hon rullar runt till magen å så ut på äventyr..buhhh här måste man vara med nu känns de som...
ok storebrorn började krypa när han va 5.5 månader men de e ju dock 1 månad kvar dit..*s*
E de några som har börja på babymassage eller babysim??
Vi har massage nu i morgon å 5 följande veckor framåt..=)
Fast jag tänker inte så mycket på det, så ibland glömmer jag bort det när jag jämför han med bebisar i samma ålder.. ehe..
Om du är gravid kan jag inte svara på, hehe...
Elina
Hade jag bara haft lite feber som går o lindra med ipren så hade jag tagit de själv. Men blir ja soffliggande får givetvis sambon vara hemma!
Madde
Vi bor 10 mil från jönköping typ, så vi är där o handlar ibland. Närmaste Ikea är i jönköping eller örebro, så ibland blir de ju en sväng dit!
Oj oj vilket pass igår, har aldrig svettats så i hela mitt liv, men jättekul
Vi har ju ändå typ 26 mil dit så.. haha..