• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Madde01
    Annamamma 83 skrev 2010-09-10 08:02:30 följande:
    Min våg som äntligen rörde sig nedåt har nu börjat ticka upp igen
    JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!!!Demon
    De finns inte en möjlighet att jag har proppat i mig fler kalorier än jag förbränt nu sista tiden....
    Jobbigt det där med viktet, däröfr vi inte äger någon våg. Skulle väga mig varje dag Tungan ute
  • EowynAurora
    Annamamma 83 skrev 2010-09-10 08:02:30 följande:
    Min våg som äntligen rörde sig nedåt har nu börjat ticka upp igen
    JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!!!Demon
    De finns inte en möjlighet att jag har proppat i mig fler kalorier än jag förbränt nu sista tiden....
    jag har jättedålig koll på sånt här men..d kan inte vara så att du byggt muskler när du tränat? muskler väger väl mer än fett?  o att d e därför du går upp ist för ned) (eller är det tvärt om?? )
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Annamamma 83
    EowynAurora skrev 2010-09-10 08:58:38 följande:
    jag har jättedålig koll på sånt här men..d kan inte vara så att du byggt muskler när du tränat? muskler väger väl mer än fett?  o att d e därför du går upp ist för ned) (eller är det tvärt om?? )
    Kan inte heller sånt, men går de så snabbt tro?
    Borde man inte bränna mest fett i början innan kroppen börjar bygga muskler?
    ja, jag vet inte men störande som tusan är de iaf!
    Känner mig inte ett dugg smalare, jeansen går inte längre upp än innan o magen sitter där den sitter!
  • EowynAurora
    Annamamma 83 skrev 2010-09-10 12:49:58 följande:
    Kan inte heller sånt, men går de så snabbt tro?
    Borde man inte bränna mest fett i början innan kroppen börjar bygga muskler?
    ja, jag vet inte men störande som tusan är de iaf!
    Känner mig inte ett dugg smalare, jeansen går inte längre upp än innan o magen sitter där den sitter!
    hmm d kanske du har rätt i, jag har som sagt ingen koll på sånt där.
     min vikt är d absolut sista jag tänker på för tillfället(trots att jag igentligen borde). men jag känner att sånt har jag ingen chans att ta tag i nu när harry är så här liten,speciellt inte när jag ammar honnom. d får bli till års-skiftet
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Annamamma 83
    EowynAurora skrev 2010-09-10 13:36:20 följande:
    hmm d kanske du har rätt i, jag har som sagt ingen koll på sånt där.
     min vikt är d absolut sista jag tänker på för tillfället(trots att jag igentligen borde). men jag känner att sånt har jag ingen chans att ta tag i nu när harry är så här liten,speciellt inte när jag ammar honnom. d får bli till års-skiftet
    Jag känner tvärtom!  Men Algot tar ju flaskan...
    Nu när jag är hemma hela dagarna kan jag med gott samvete sticka iväg o träna en timma på kvällen. Barnens pappa som jobbar till 16 vill ju helst vara hemma efter jobbet o då får han passa på o va lite själv med barnen. nu tränar ja inte varje dag, men fem ggr i veckan kan ja åka ifrån en kort stund.
    men nästa höst när ja börjar jobba blir de annorlunda...
  • Uliise
    Annamamma 83 skrev 2010-09-09 10:50:44 följande:
    Ullise
    Hur gör du nu, minns ej? Ammar då? Isåfall kanske de skulle sitta bra med tillägg nu!
    Jag helammar, men funderar också starkt på någon form av tillägg. BVC-sköterskan sa att jag skulle avvakta till 5-månaderskollen om 2 veckor, så då får vi se hur det ser ut.
    Majken 100421
  • Annamamma 83
    Uliise skrev 2010-09-10 17:12:54 följande:
    Jag helammar, men funderar också starkt på någon form av tillägg. BVC-sköterskan sa att jag skulle avvakta till 5-månaderskollen om 2 veckor, så då får vi se hur det ser ut.
    Men hur verkar hon då? Verkar hon nöjd eller vill hon äta ofta?
  • helene306

elina: ta lite saliv på, det brukar lindra kli.

Annamamma: Muskler väger mer än fett och drar åt sig vätska när man tränar så där kan du ha ditt svar i att vågen går upp.

Min våg har gått ner. Idag käkade jag potatis och ganska omgående kom suget och hunger. Och jag vräkte i mig Bilar. Jävla skit! Jag ska helt klart hålla mig borta från kolhydrater.

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Annamamma 83

Igår satt jag och fixade med urväxta bebiskläder.
    Efter mkt om och men tog jag mitt förnuft till fånga och ska nu sälja de på bytesmarknad.
    Idag är de inlämmning och imorgon är de försäljning.
    Haha jag är så fjantig, men de kändes så hårt att sälja de. Detta är sista gången vi har en bebisGråterGråterGråter

Svar på tråden Aprilmammor 2010