Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

Annamamma: det känns att göra sig av med kläderna när man vet att det är sista gången. Jag har sparat lite plagg till varje barn i deras minneslåda och resten säljer jag. Men visst känns det!
Annamamma: Visst blir man sentimmental? Jag kommer spara det jag absolut vill spara. Sen lär jag dumpa allt till brorsan (om/när) han får barn. Nu skänker jag om jag ska slänga.
Jag har sparat vissa, de finaste som han använt mest. Men allt har jag inte ens plats för. Blev en blå ikea kasse överfull med bara storlek 56
Inte ska mina barnbarn behöva gå runt i kanske 30 år gamla kläder, nej tack då köper jag nytt
De känns som de räcker med tre. men de känns ändå så sorgligt på nåt vis!
Jag fick ju min äldsta vid 19. Så att börja om med en sladdis om ca 10 år , nja....
Suget kommer komma om några år de vet jag. Men jag vill ha tid för de barnen jag har och de känns som när de blir mer än tre blir de svårt....
Hej tjejer!
Long time no see...
Har varken orkat eller haft möjlighet att sitta framför datorn de senaste månaderna. Ser att ni har diskuterat vikt, själv har jag börjat gå upp igen efter att ha slutat amma när Dominic var 3 månader. Var tvungen att sluta pga att jag ändrade min medicinering i samband med sjukhusvistelse pga post partum depression.
Fattar inte att jag "drabbades" denna gången med, vi gjorde ju det mesta för att det inte skulle hända menmen...
Sänder kramar och styrkeord till er alla och hoppas att ni andra mår så bra som det bara går!
miamie: Kul att höra ifrån dig men inte kul att läsa om förlossningsdepressionen! Är du "bra" från den nu?
6 dagar kvar till harrys 5 månaders-dag o första tanden stack upp idag
det är i princip bara ett streck av tanden som syns, men den syns iaf, och känns!
harry har även börjat dra knäna mot magen o lyfta rumpan i luften när jag lägger han på mage, hugger även fast i fötterna när han når dom. jisses allt händer verkligen på en gång nu känns d som
nån mer vars barn fått tänder? om ja: hur gamla var dom då?

Helene
Jag smygläser lchf tråden...
Såg att du hängde där
Jag laddar mig själv o poppar mig full av massa tips så ja kan få tummen ur o köra igen!
äggmjölk lät rätt intressant. Är de något du testat?