Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Algot är verkligen inte kry...
När han fått 2,5ml flytande ipren så har han fortfarande över 38 i feber...
Är detta ok? De är väl bara att feber ska gå ner efter ipren, den böhöver väl inte gå bort för stunden eller???
cillizan: Alva bajsar rinnande sen några dagar tillbaka och vi har ju misstänkt tänder på G men inget kikar upp i munnen. Men, hon bajsar inte 6-8 gånger/dag utan mer 2-3 gånger. Oftast blir det en REJÄL laddning och då är det bajs överallt! Lika kul varje gång
Fortsätt du att ge enligt bvc:s rekommendationer.
Annamamma: Svarade dig i andra tråden men huvudsaken är att febern går ner med febernedsättande. Ring och rådgör om du är osäker.
Usch då.. Krya på sig till era sjuka barn 
Algot har gått från överkokt kräfta till ljummen bebis. SÅ skönt att de verkar blivit bättre!
Men han har smittat sin mor
Ingen feber, men jag hostar slem och snart upp mina lungor. Jag som ska på boxning ikväll, de kanske är menat att jag ska förbli fet, vad vet jag? =)
Testa en häxblandning av ipren,slemlösande,te och hostmedicin, verkar tyvärr inte hjälpa ett skit.
Ja, ja har man ont i halsen vill man ju inte äta så mkt iaf.... =)
När era små är krassliga sover de mycket själva då? T sover en stund i sängen eller vagnen men sover inte klart utan vaknar ledsen. Om hon får sova i min famn kan hon sova hur länge som helst. Har inte hjärta att lägga ner henne så nu har hon sovit 1.5 tim i min famn...