Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Jo Bella sover som en stock jämt...sjuk eller frisk hehe.
Hon vill sova ensam i sin säng med nya snutten, napp och mysmusiken på svagt....tänk så fort de väljer sig.
Sen ska man vinkla persienerna och dra för sänghimlen så det blir skumt och mysigt därinne.
Är era kalla om fötterna nu?
Bella har så kalla fötter fast hon har strumor på sig...ska köpa små tofflor/tossor när BB kommer.
Hur länge kan de ha babyskyddet tro? Mina äldre grabbar hade nog till ca 9 mån tror jag.
Eftersom Algot är ca 2 mån efter dom i växten så borde han ju kunna ha sin längre.
Vore skönt o köpa en efter jul. då kanske de reas ut och just innan jul har man rätt mkt utgifter ändå...
Emil sover aldrig i min famn
När han var riktigt liten älskade han att sova på mej men inte nu... Är bara barnvagnen som gäller dagtid och sängen nattetid.
Han sov dock en liten stund på min mage nu när han var sjuk, av ren utmattning antar jag... Kunde inte låta bli att njuta av stunden, fast han var sjuk stackarn.
Nu är febern iaf borta. Men han är hes och hostig. Och trött.
Vi måste byta babyskyddet nu! Han ser ut som en nerklämd jätte i sin
. "Lillen" väger ju snart 10 pannor!! Tror han kommer tycka att det blir lite roligare om han får sitta mer upp när vi åker bil.
Idag var Julius super duktig på golvet, både jag o sambon blev helt chockade.. Han fick upp ett spår på en pepsi flaska och den rullar ju så fort han rör den
Så han tog sats med benen under magen o tröck sig fram samtidigt som han drog sig framåt med armarna.. Vilken fart han fick.. Super duper duktig 
Usch, krya på era små nu ...
Madde: Vilka framsteg Julius gör! Kul!
Har nu tagit bort mjukliften från barnvagnen och fixat ordning sittdelen. La ned Tuwa en stund så att hon fick testa och hon hade jätte kul där i. Får se hur det går i morgon.