Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Tokis: hon har inte kort tungband?
Er fick ju smaka gröt för ett par kvällar sen, första gången då. Ingen större hit. Han spottade inte, var bara allmänt ointresserad. Nu fick han smaka igen. Visade väl marginellet större intresse. Måste försöka få in det lite mer på rutin så att han vänjer sig lite vid konsistensen så kanske det andra kommer också. För jag vill inte amma mycket längre och ersättning vill han inte heller ha just nu. Men hoppas han ska ta det sen om han accepterar gröten.
Hanär nu drygt 4½ månad.
Och så nyfiken på allt, går inte att ha något i händerna utan att han river i det. Tummen börjar komma lite i greppet också, men är inte riktigt med än. Men det går ju bra utan
Anna: hoppas det går bra idag. Jag ska kolla i Stadium
Har ju tre att köpa till så det blir ju en hel del så kan jag få rabatt är det ju perfekt.
hipphipphurra: vad skänt med en terapeut som lyssnar och verkar gå på djupet. Hoppas du blir hjälpt av det.
Er, som ju vände sig till mage när han var 2 månader, men snabbt lade ner det projektet, har sen en tid tillbaka kämpat med att få med ena armen när han ska vända på sig. Nu har han dock lyckats och rullar till mage hela tiden. Dock inte tillbaka. Men armen släppte idag.
Märkligt att det kan bli så, egentligen!
Huvudvärk och ungar som är helt uppåt väggarna- oväder på g?
vet inte, tror att det bara är okunskap/oförståelse...
Sry, att jag vart lite off.. Men det händer saker hela tiden 
Anna- Hur gick det på Neo med Algot då?
elina- Oj, vad jobbigt med så mycket personer.. Skulle jag tycka iaf ... hehe , gick det bra med planeringen med det andra paret då? 
Puh, nu har julius lärt sig åla.. Det går inte snabbt men framåt kommer han .. Så helt plötsligt är han borta o röjer någonstans..han rullar en bit ålar resten .. lilla fisen då
han ser helt galen ut, sitter o kollar på han nu.. Nog kan man skratta åt det allt
han gapar ju samtidigt som om saken han vill ha ska flyga in i munnen på han bara ..
Det gick toppenbra på Neo. Nu behöver vi aldrig mer komma dit, de räcker med bvc.
Han var superstark för sin ålder. ( men då räkna dom på den korrigerade)...
Så de var jätteskönt.
Han hadde gått upp bra på en vecka också trots att han varit sjuk.
Igår utöka jag mitt löpnings spår. 4,4km blev det. De gick kanonbra. Så de får bli att gå på 5 km spåret. Då kanske de händer lite mer med vikten förhoppningsvis =)
Sambon och Jonathan har åkt på städdag på skolan. Jag slapp och är hemma med lill kidsen istället, inte mig emot, då de regnar ute =)
Harry har två tänder nu o han bits!!!! rejält oxå
nån som har nåt tips på hur jag kan få han att sluta?
Tyvärr har jag inga tips..
Tyvärr har jag inga tips..