Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
I torsdags träffade vi det andra paret och deras dotter inför dubbeldopet nästa helg. Som tur var så hade prästen blandat ihop lokalantalet med hur många de skulle vara. Så de skulle inte ha 120 gäster utan lokalen rymde så mycket, de kommer vara 45 personer, precis som vi. *pust*
Det mest roliga var att de inte alls var förbereda och hade ingen aning om något. Jag hade iaf tittat lite på olika psalmer osv för att ha något som passar oss. Så alla jag önskade valde vi... dessutom ska både jag och min sambo prata i kyrkan, men inte dem. Vi har skaffat en som ska sjunga, inte de, känns som om vi har fixat allt. Men men, då får vår släkt och vänner njuta!
Tuwa hoppar runt som en galning i sin hoppgunga och har börjat, vad ska man säga "rida" i knäet, för söt!
Hoppas ni har en bra helg!!!
I torsdags träffade vi det andra paret och deras dotter inför dubbeldopet nästa helg. Som tur var så hade prästen blandat ihop lokalantalet med hur många de skulle vara. Så de skulle inte ha 120 gäster utan lokalen rymde så mycket, de kommer vara 45 personer, precis som vi. *pust*
Det mest roliga var att de inte alls var förbereda och hade ingen aning om något. Jag hade iaf tittat lite på olika psalmer osv för att ha något som passar oss. Så alla jag önskade valde vi... dessutom ska både jag och min sambo prata i kyrkan, men inte dem. Vi har skaffat en som ska sjunga, inte de, känns som om vi har fixat allt. Men men, då får vår släkt och vänner njuta!
Tuwa hoppar runt som en galning i sin hoppgunga och har börjat, vad ska man säga "rida" i knäet, för söt!
Hoppas ni har en bra helg!!!
Man kan döpa sig när som
Vi hade dopet i kyrkan även om jag inte är förtjust i kyrk/troendesituationer och fika hemma hos oss. Prästen vi hade till Alva var så bra och jag läste en liten vers. Allt blev så bra som jag hade hoppats ![]()
Man kan döpa sig när som
Vi hade dopet i kyrkan även om jag inte är förtjust i kyrk/troendesituationer och fika hemma hos oss. Prästen vi hade till Alva var så bra och jag läste en liten vers. Allt blev så bra som jag hade hoppats ![]()
Hej tjejer!
Ville bara säga att jag finns här i faggorna och läser då och då, mår rätt uselt så jag är inte så social (orkar helt enkelt inte, fast jag kanske borde vara det för att få bryta mönstret lite?) utan det blir mest bara familjen jag träffar.
hipphipphurra: Glad för din skull att du äntligen får den hjälpen som du behöver, bra att du har en psykolog som verkar "fatta dig" om du förstår vad jag menar
Många kramar till er alla!
miamie: Stor kram till dig! Du skriver när du orkar!
Igår somnade Alva själv medans jag gjorde plankan på golvet. Sen sov hon 20-5.45! Nyss blev hon trött under djurmobilen så jag bar upp henne. Under tiden jag borstade tänderna och la på mascara hann hon somna med Mumin bredvid. Jag hoppas verkligen inet detta är en tillfällighet!