Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
här bakas det för fullt i dag. Stora killen blir 4 den 12 nov så i dag har vi bakat 100 kanel bullar...
Någon som är duktig på tårtor? vill göra en fin tårta men är så dålig på sånt. Någon som har tips?
här finns nagra enkla recept. http://www.spelochpyssel.com/barnkalas/tarta_barnkalas.htm

Jag är glad att Er, eller för den delen alla mina barn sovit bra. Även om en hade lite fel rytm i början (sov på dagen och var vaken på natten).
Er har nu fått smaka på mer mat med bitar i, men inte heller det faller unge herrn i smaken. 6 månader är han nu. Ska till bvc om ca 2 veckor.
Börjar bli stadigare i sittandet och försöker komma upp i krypställning. Förut stod han i mitt knä och höll sig i, jag höll inte i honom. Han var skitnöjd
Han tar ju inte napp så jag är glad att han sover och somnar gott i vagnen när han är trött, för annars ska han somna vid bröstet. Har börjat med att kunna somna om om jag ligger bredvid, då bökar han runt ordentligt först. Men att somna själv i egen säng är uteslutet än så länge. Det gick ju bra ett tag i början, men det slutade han med sen.
Algot är också tannalös 
eowyn Aurora
Algot väger lika mkt som Harry, men är bara 68 lång.
Harry ser liksom äldre ut tycker jag...
Vad är de för någon cool barnvagn du har i bakgrunden? Du måste lägga in en bild på hela!