Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

Tackar för hjälpen angående tårta 
peppar peppar ta i trä, nu har jag inte ammat harry sen i morse innan vi steg upp,o han sover i egen säng i eget RUM!!! vi ska köra stenhårt på d här hela helgen o se om d funkar
ps. hur ofta måste man lätta på trycket för att förhindra mjölkstockning?.
Jag vill göra er uppmärksamma påmin vän Linda Carlgren, en av finalisterna i årets hjältemamamma på Mama. Rösta på henne. Hon fick bröstcancer som hon kämpar tappert mot, men det har nu spritt sig till skelettoch vidare. Hon var gravid när det upptäcktes! Hon kämpar staekt, är positiv och slåss både mot cancer och myndigheter om vartannat ( för att få hjälp att få vardagen att få runt). Vi är många som dagligen tänker på henne och hennes familj. Mitt i allt har dom 4 barn att ta hand om, den minste är inte året än.
Eowyn: så ofta du känner att det behövs, men det ska som sagt bara lätta på trycket så det är inga mängder som behöver pumpas.
Rösta går atr göra på mama.se :)
mama.nu (nu ska jag sluta spamma)
Idag har Er stälkt sig i krypställning och gungat. Har även så smått börjat komma framåt på golvet (åla) så snart är det väl ramaskri hos storasyskonen när dom inte får ha sina leksaker ifred