Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Ja, för jag tänkte ju ha kortärmad body o ha han i skuggan.. För han är så jäkla varm av sig, så tänkte bara stackars krake som måste ligga med långärmad mitt i sommaren :) Han blir ju svettig av att bara ligga i min famn :D
dop: som jag förstatt det funkar det med viljen kyrka som helst. Min syster döpte inte sin son i församlingen de bor i och det gick bra och var gratis. Jag bor inte ens i Sverige och det gick bra det med.
Tack för era erfarnheter av dop.. Ska gesast kolla upp om vi kan få tid i en kyrka när vi åker dit då. nu är de bara val av kyrka, göteborg har ju några stycken!
slutade med tabletterna mot mjölkproduktionen i lördags och inatt började jag läcka bröstmjölk igen så det vart blött i sängen
. va tusan, ska man behöva gå med mjölkfyllda bröst igen nu när man väl börjat njuta av att de känns så bra??!!
Ja inte behöver jag oroa mig för Noel's kräkningar iaf! Var och vägde honom igår och då hade han gått upp 300 g på en vecka
Så skönt!
Sen måste jag fråga er, är det nån av er som haft piercing i bröstvårtan? Jag hade en tidigare som jag tog ut då jag väntade dottern -08 och märker nu att det inte alls är samma flöde i det bröstet, visst kommer det mjölk i det men det är långt ifrån det tryck som det är i det andra bröstet där det sprutar oordentliga strålar då han säpper bröstet. Tänkte om det beror på piercingen eller om det kanske bara produceras mindre mjölk där..